Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #59
Reklama #59
Reklamodawca: FilmWeb
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w poziomie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama, która jednocześnie może stać się prostą wycinanką. Ale to tylko nawiązanie do interaktywnych możliwości strony filmweb.pl. Po ocenie 50 filmów otrzymujesz rekomendację tych, które będą w Twoim guście.
Reklamodawca: FilmWeb
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w poziomie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama, która jednocześnie może stać się prostą wycinanką. Ale to tylko nawiązanie do interaktywnych możliwości strony filmweb.pl. Po ocenie 50 filmów otrzymujesz rekomendację tych, które będą w Twoim guście.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:38:26 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #60
Reklama #60
Reklamodawca: Bankier.pl S.A.
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Hasło reklamowe o wysokim stopniu zapamiętania, ocierające się o pragnienia chyba większości z nas. Bardzo spójne z ilustracją, dodatkowo całość bardzo czytelna i przejrzysta.
Reklamodawca: Bankier.pl S.A.
Medium: Machina, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Hasło reklamowe o wysokim stopniu zapamiętania, ocierające się o pragnienia chyba większości z nas. Bardzo spójne z ilustracją, dodatkowo całość bardzo czytelna i przejrzysta.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #61
Reklamy #61a, #61b, #61c, #61d, #61e
Reklamodawca: Agora S.A.
Medium: Machina, nr 12/2010 (a), Machina, nr 12/2010; Film, nr 11/2010; Dlaczego, nr 11/2010; dodatki do Gazety Wyborczej w okresie od 01-30/11/2010 (b-e)
Format: ~A4 (w pionie) (a); różne (b-e)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a), Joanna Modras SR I (b-e)
Uzasadnienie: Ciekawa gra ilustracji z hasłem reklamowym. Dodatkowo potęgowanym przez styl wykonania reklamy również w formie rysunkowej. Niewielka ilość tekstu przekazuje maksimum informacji. (a) Reklamy z humorem, bardzo kolorowe. (b-e)
Reklamodawca: Agora S.A.
Medium: Machina, nr 12/2010 (a), Machina, nr 12/2010; Film, nr 11/2010; Dlaczego, nr 11/2010; dodatki do Gazety Wyborczej w okresie od 01-30/11/2010 (b-e)
Format: ~A4 (w pionie) (a); różne (b-e)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a), Joanna Modras SR I (b-e)
Uzasadnienie: Ciekawa gra ilustracji z hasłem reklamowym. Dodatkowo potęgowanym przez styl wykonania reklamy również w formie rysunkowej. Niewielka ilość tekstu przekazuje maksimum informacji. (a) Reklamy z humorem, bardzo kolorowe. (b-e)
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #62
Reklama #62
Reklamodawca: home.pl
Medium: Focus, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Bardzo interesująca gra słów w nagłówku. Połączenie dwóch wyrazów o takim samym znaczeniu nabrało zupełnie innego sensu. Reklama nieco prowokuje ilustracją, ale nie narusza w ogóle dobrego smaku. Białe tło pozostawia uczucie niewinności.
Reklamodawca: home.pl
Medium: Focus, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Bardzo interesująca gra słów w nagłówku. Połączenie dwóch wyrazów o takim samym znaczeniu nabrało zupełnie innego sensu. Reklama nieco prowokuje ilustracją, ale nie narusza w ogóle dobrego smaku. Białe tło pozostawia uczucie niewinności.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklamy #63
Reklama #63a, #63b
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 12/2010 (a), Maleman nr 06/2010 (b)
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a, b), Barbara Kiełbowicz SR I (a)
Uzasadnienie: Wyraźne odniesienie do wydarzeń ostatnich tygodni. Każdy kto słyszał o dopalaczach, nie przejdzie obojętnie koło takiej reklamy. Nie tylko wygląd towaru i opakowania jest stylizowany, ale również opisy produktów. (a, b) Po pierwsze wizualność – prosta forma graficzna, jednocześnie nasuwająca ciekawe skojarzenia. Po drugie – strona tekstowa przekazu – humorystyczny opis charakteryzujący działanie aparatu fotograficznego. (a)
Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.
Medium: Focus, nr 12/2010 (a), Maleman nr 06/2010 (b)
Format: 2 x ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a, b), Barbara Kiełbowicz SR I (a)
Uzasadnienie: Wyraźne odniesienie do wydarzeń ostatnich tygodni. Każdy kto słyszał o dopalaczach, nie przejdzie obojętnie koło takiej reklamy. Nie tylko wygląd towaru i opakowania jest stylizowany, ale również opisy produktów. (a, b) Po pierwsze wizualność – prosta forma graficzna, jednocześnie nasuwająca ciekawe skojarzenia. Po drugie – strona tekstowa przekazu – humorystyczny opis charakteryzujący działanie aparatu fotograficznego. (a)
Ostatnio zmieniony 06 sty (czw) 2011, 00:18:07 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #64
Reklama #64
Reklamodawca: Browar Gotyniec Sp. z o.o.
Medium: Maleman, nr 06/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama warta uwagi ze względu na ciekawą, rzucającą się w oczy, czarno-białą komiksową grafikę. Ilustracja w pełni oddaje charakter piwa i dobrze komponuje się z całością przekazu. Czerwony znak graficzny, stylizowany na starą lakowaną pieczęć, dodaje całości średniowieczny, szlachecki charakter.
Reklamodawca: Browar Gotyniec Sp. z o.o.
Medium: Maleman, nr 06/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama warta uwagi ze względu na ciekawą, rzucającą się w oczy, czarno-białą komiksową grafikę. Ilustracja w pełni oddaje charakter piwa i dobrze komponuje się z całością przekazu. Czerwony znak graficzny, stylizowany na starą lakowaną pieczęć, dodaje całości średniowieczny, szlachecki charakter.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #65
Reklama #65
Reklamodawca: Grupa Żywiec S.A.
Medium 1: Maleman, nr 06/2010
Medium 2: Aktivist!, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający 1: Mateusz Nurek FOTOzI
Zgłaszający 2: Beata Śliwińska SGzII
Uzasadnienie 1: Reklama przykuła moją uwagę nie tylko dlatego, że wśród kolorowych strony wyróżnia się swoim mrocznym i tajemniczym klimatem, ale również niecodziennym, nadzwyczaj oryginalnym designem opakowania. Niewątpliwie intryguje wyglądem i kusi do zakupu takiej właśnie butelki.
Uzasadnienie 2: Mocna, zwracająca uwagę reklama. Atrakcyjnie przedstawia produkt, a tekst napisany po angielsku nadaje jej bardzo popkulturowy charakter. Jest rebel!
Reklamodawca: Grupa Żywiec S.A.
Medium 1: Maleman, nr 06/2010
Medium 2: Aktivist!, nr 12/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający 1: Mateusz Nurek FOTOzI
Zgłaszający 2: Beata Śliwińska SGzII
Uzasadnienie 1: Reklama przykuła moją uwagę nie tylko dlatego, że wśród kolorowych strony wyróżnia się swoim mrocznym i tajemniczym klimatem, ale również niecodziennym, nadzwyczaj oryginalnym designem opakowania. Niewątpliwie intryguje wyglądem i kusi do zakupu takiej właśnie butelki.
Uzasadnienie 2: Mocna, zwracająca uwagę reklama. Atrakcyjnie przedstawia produkt, a tekst napisany po angielsku nadaje jej bardzo popkulturowy charakter. Jest rebel!
Ostatnio zmieniony 06 sty (czw) 2011, 00:26:42 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #66
Reklama #66
Reklamodawca: Logitech Poland Sp. z o.o.
Medium: Maleman, nr 06/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama mnie zainteresowała nie tylko ze względu na swoją prostotę, ale również ciekawą grę skojarzeń ognia z dużymi możliwościami i mocą reklamowanych głośników. Dodatkowo całość reklamy jest utrzymana w kolorystyce logo firmy, co moim zdaniem potęguje przekaz.
Reklamodawca: Logitech Poland Sp. z o.o.
Medium: Maleman, nr 06/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI
Uzasadnienie: Reklama mnie zainteresowała nie tylko ze względu na swoją prostotę, ale również ciekawą grę skojarzeń ognia z dużymi możliwościami i mocą reklamowanych głośników. Dodatkowo całość reklamy jest utrzymana w kolorystyce logo firmy, co moim zdaniem potęguje przekaz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #67
Reklama #67
Reklamodawca: Teatr Praga (Warszawa)
Medium: Existence, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Reklama może odstraszać wielością informacji, ale przez wykorzystanie symbolu graficznego znanej wszystkim marki, nie można nie zwrócić na nią uwagi. W tym wypadku ciekawość silniejsza od lenistwa. A jak się okazuje, przedmiotem reklamy jest spektakl teatralny, więc warto sprawdzić...
Reklamodawca: Teatr Praga (Warszawa)
Medium: Existence, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Reklama może odstraszać wielością informacji, ale przez wykorzystanie symbolu graficznego znanej wszystkim marki, nie można nie zwrócić na nią uwagi. W tym wypadku ciekawość silniejsza od lenistwa. A jak się okazuje, przedmiotem reklamy jest spektakl teatralny, więc warto sprawdzić...
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #68
Reklama #68
Reklamodawca: Fiat Auto Poland S.A.
Medium: Kreator, nr 17 (jesień/zima 2010/2011)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Spodobał mi się dobór kolorów w tej reklamie. Metaliczne szarości - czyli elegancja i perfekcja techniczna; głęboka czerwień - namiętność i pożądanie - cała Alfa (nie jestem tak do końca obiektywna ). Uma swoją osobą również podkreśla te cechy, choć jest to oczywiście rzecz gustu.
Reklamodawca: Fiat Auto Poland S.A.
Medium: Kreator, nr 17 (jesień/zima 2010/2011)
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Spodobał mi się dobór kolorów w tej reklamie. Metaliczne szarości - czyli elegancja i perfekcja techniczna; głęboka czerwień - namiętność i pożądanie - cała Alfa (nie jestem tak do końca obiektywna ). Uma swoją osobą również podkreśla te cechy, choć jest to oczywiście rzecz gustu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #69
Reklama #69
Reklamodawca: SSL Healthcare Polska
Medium: Playboy, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Bardzo sympatyczna reklama. Krótkie hasło + nieskomplikowana grafika, w tym wypadku więcej nie trzeba. Jest czytelna. Wbrew pozorom przyciąga uwagę, wyróżnia się na tle artykułów mniej lub bardziej wypełnionych zdjęciami. Spodobał mi się też pomysł odwrócenia symbolu graficznego Durex i hasła (adekwatny do przekazu).
Reklamodawca: SSL Healthcare Polska
Medium: Playboy, nr 11/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Bardzo sympatyczna reklama. Krótkie hasło + nieskomplikowana grafika, w tym wypadku więcej nie trzeba. Jest czytelna. Wbrew pozorom przyciąga uwagę, wyróżnia się na tle artykułów mniej lub bardziej wypełnionych zdjęciami. Spodobał mi się też pomysł odwrócenia symbolu graficznego Durex i hasła (adekwatny do przekazu).
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12193
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #70
Reklama #70
Reklamodawca: Daimler AG
Medium: Existence, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Reklamowany produkt jest niebanalnie luksusowy. Atmosfera reklamy świetnie to podkreśla: zdjęcie, kolory, opracowanie graficzne (miejsce reklamy - IV okładka, więc i podłoże druku wyższej jakości). Wszystko w tej reklamie jest zaplanowane, przemyślane - od początku do końca. Uważam, że pod względem technicznym jest idealna.
Reklamodawca: Daimler AG
Medium: Existence, nr 4/2010
Format: ~A4 (w pionie)
Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI
Uzasadnienie: Reklamowany produkt jest niebanalnie luksusowy. Atmosfera reklamy świetnie to podkreśla: zdjęcie, kolory, opracowanie graficzne (miejsce reklamy - IV okładka, więc i podłoże druku wyższej jakości). Wszystko w tej reklamie jest zaplanowane, przemyślane - od początku do końca. Uważam, że pod względem technicznym jest idealna.
-
- Nowy(a)
- Posty: 38
- Rejestracja: 30 wrz (czw) 2010, 02:00:00
-
- Początkujący(a)
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 wrz (śr) 2010, 02:00:00