O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
Havoc
- Loża WSR

- Posty: 3908
- Rejestracja: 03 paź (ndz) 2004, 02:00:00
Post
autor: Havoc » 14 kwie (czw) 2005, 17:56:14
nie warto byc takim dociekliwym i tak suma sumarum w koncu dowiesz sie ze to jakas kampania reklamowa zarcia dla zwierzakow czy cos like PSYgarnij kropke tudziez psa, kota czy tez bezdomnego

To tak samo jak z Heyahh ludzie sie podniecali ta lapka i co no i nic.... teraz bedzie tak samo ktos wpadl na genialna kampanie polegajaca na wykorzystaniu ambient media i przy niskich kosztach trzepie sobie zaciekawienie setek ludzi. A tu jeszcze sa miedzy nami osoby ktore takie rzeczy podniecaja boshe.... no comment

-
mieze
- Bywalec

- Posty: 449
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
Post
autor: mieze » 14 kwie (czw) 2005, 23:31:42
Jeden chłopak na pytanie: O co chodzi? Odpowiedział: Ten pies wabi się Fafik. Więcej powiedzieć nie mogę...

-
PeterM
- Zaczyna działać

- Posty: 235
- Rejestracja: 01 mar (wt) 2005, 01:00:00
Post
autor: PeterM » 14 kwie (czw) 2005, 23:43:19
Havok wywnioskowales troche za duzo z mojej wypowiedzi
nie powiedzialbym zeby mnie to podniecilo ale zaciekawilo
moze nie wiem tyle o advertasingu i reklamie co ty...
ale chcialbym dowiedziec sie wiecej dlatego pytalem
Chyba w pytaniu nie widzisz nic zlego.
-
Havoc
- Loża WSR

- Posty: 3908
- Rejestracja: 03 paź (ndz) 2004, 02:00:00
Post
autor: Havoc » 15 kwie (pt) 2005, 00:26:14
hahaha no moze

wiesz ja tez nei wiem tyle o advercie itd. duzo moze na tyle zeby przynajmniej dostrzegac takie wlasnei akcje promocyjne jakie widzisz na miescie. Wiesz zawsze sie moge mylic bo mzoe sie okazac ze to kolejna schiza typu flashmob

-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12706
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 16 kwie (sob) 2005, 15:29:17
Już wiem, co to jest. Nie wiem jednak czy nie popsuję Wam zabawy, więc powiem tylko... DOG IN THE FOG...
[Nie bardzo lubię określenie "działania ambientowe" czy "ambient media", ale chyba już się ono przyjęło; chodzi po prostu o wszelkie niestandardowe formy i nośniki reklamy, ale obejmuje też inne formy promocji, np. komentowaną w tym topic'u akcję promocyjną z "niewidzialnymi psami"; jako konserwatysta nazewniczy (i nie tylko) wolę po prostu pojęcie działań czy mediów BTL (Below-The-Line) - ma swoją tradycję, a jak najbardziej (i dokładnie) obejmuje cały ten współczesny "ambient".]
Ostatnio zmieniony 16 kwie (sob) 2005, 16:04:52 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
-
mieze
- Bywalec

- Posty: 449
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
Post
autor: mieze » 16 kwie (sob) 2005, 15:36:32
Hmm... Ja stawiam na to, że to reklama piwa;-)
Schronisko nie ma kasy na takie akcje, a żarcie dla psów ma chyba inną reklamę teraz?
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 16 kwie (sob) 2005, 16:59:10
... niom metanol powoduje ślepote

-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 16 kwie (sob) 2005, 17:04:50
wojtkowski pisze:Już wiem, co to jest. Nie wiem jednak czy nie popsuję Wam zabawy, więc powiem tylko... DOG IN THE FOG...
E tam tez mi zabawa - to tylko max 5.1% obj.

-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12706
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 16 kwie (sob) 2005, 17:16:37
seize pisze:wojtkowski pisze:Już wiem, co to jest. Nie wiem jednak czy nie popsuję Wam zabawy, więc powiem tylko... DOG IN THE FOG...
E tam tez mi zabawa - to tylko max 5.1% obj.

No, po mojej podpowiedzi to już nie było tak trudno znaleźć... (Zgadza się: alk. wag. 3.825%)
Ostatnio zmieniony 16 kwie (sob) 2005, 17:47:16 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 16 kwie (sob) 2005, 17:19:49
wojtkowski pisze:No, po mojej podpowiedzi to już nie było tak trudno znaleźć... (Zgadza się: 3.825% wag.)
Zgadza sie a ekstrakt wynosi : 12.8% wag.

A czy nie bylo trudno poczekamy zobaczymy czy jeszcze jakies wpisy bede

-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 16 kwie (sob) 2005, 17:28:49
Suplement : nieoficjalne info o tym co to jest pojawia sie w sieci od ok. 3-4 dni.
-
Havoc
- Loża WSR

- Posty: 3908
- Rejestracja: 03 paź (ndz) 2004, 02:00:00
Post
autor: Havoc » 16 kwie (sob) 2005, 17:29:05
Moglby kto mnie oswiecic skad Ci biedni ludzie na ulicy maja wiedziec ze te ludzicha z virtualnymi psami maja im sie kojarzyc z nowym piwem lecha???????????????

Nie wiem czy to naprawde negatywnych skojarzen nei bedzie wywolywac. W koncu sporej czesci osob Ci performerzy kojarzyli sie z czubkami raczej. I teraz co piwo rowna sie szalenstwo? Wypijesz Dog in the fog i co zaczniesz miec urojenia? heh najbardziej niedorzeczna kampania jaka w zyciu widzialem
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 16 kwie (sob) 2005, 17:33:27
Havok pisze:[...]skad Ci biedni ludzie na ulicy maja wiedziec ze te ludzicha z virtualnymi psami maja im sie kojarzyc z nowym piwem[...]
A łapa z telefonami ?

A zreszta mozna to roznie interpreowac : pieska nie widac bo skryl sie we mgle wlasnie; jest zamglany a zatem nawiazanie do nazwy produktu oraz stanu jaki wywoluje lub tez mozna tych ludzi troche w przenosni polaczyc z filmowa postacia B. Łazuki a to ze tramwaje nei wszedzie dojezdzaja to trzeba bylo cos innego wymyslic

hihih
-
mieze
- Bywalec

- Posty: 449
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
Post
autor: mieze » 16 kwie (sob) 2005, 17:37:48
Reklama delirki;-)
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12706
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 16 kwie (sob) 2005, 17:50:27
Supersuplement
seize pisze:Suplement : nieoficjalne info o tym co to jest pojawia sie w sieci od ok. 3-4 dni.
Gdybyś coś wiedział - już 3-4 dni temu byś tu o tym doniósł... Proszę nie odbierać mi palmy pierwszeństwa, bo odkrycie zawdzięczam kilku osobistym kontaktom i kreatywnemu skojarzeniu faktów (a nie temu co się "nieoficjalnie pisze w sieci").