O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 10 maja (wt) 2005, 09:04:40
Najlepsze pomysly przychodza jako żarty. Niech twoje myslenie bedzie tak zabawne jak to tylko mozliwe (David Ogilvy)
Pan Bog ma 100% rozpoznawalnosci a mimo to kaze bic w dzwony co niedziela (Ernst Baechtold)
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 13 maja (pt) 2005, 08:46:39
Reklama jest droga. Ale dobry pomysl jest bezcenny. (Lucas Roos)
Lepsza jedna dobra kampania w szufladzie niz zla w gazecie (Ernst Baechtold)
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 16 maja (pn) 2005, 20:22:00
Kto nie umie pisac, musi czytac. (Rolf Preisig)
Sztuka nie w tym, by stworzyc slogan, lecz w tym by go odkryc. (Jean-Remy von Matt)
-
bugs
- Zadomowił(a) się

- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
Post
autor: bugs » 16 maja (pn) 2005, 20:42:19
sinar pisze:Najlepsze pomysly przychodzą ...
... jak się siedzi na WC-ie. Wiem, bo zawdzięczam temu miejscu niejeden sukces

hehehe
-
wit3k
- Czasami coś napisze

- Posty: 172
- Rejestracja: 13 maja (pt) 2005, 02:00:00
Post
autor: wit3k » 16 maja (pn) 2005, 21:37:58
mowa jest złotem a milczenie owiec ble ble ble
poszukajcie sobie na googlu pod sentencjie. Są nawet całe strony z katalogami przysłów (1000 sztuk i więcej)
Niewiedzieć czemu to mi sie spodobalo: "Zwycięzcy nikt nie będzie się pytał, czy mówił prawdę." Adolf Hitler
-
seize
- Loża WSR

- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Post
autor: seize » 17 maja (wt) 2005, 02:03:19
Nom tylko calosc polega na tym co by samemu takie cos odnalezc i wybrac jakas sentencje subiektywnie wartosciowa - a ta twoja sentencja coz ... nadaje sie na konkurs 'jaka sentencja nie pasuje do tematu'

-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 17 maja (wt) 2005, 08:54:05
Wlasnie polecamy sie na przyszlosc jak cos znajdziesz na temat
Slogan to slowo, ktore uderza w konkurencje. (Karl Korn)
Jezeli nasza grupa docelowa nas nie rozumie, to nie jest nasza grupa docelowa. (Markus Kutter)
-
wit3k
- Czasami coś napisze

- Posty: 172
- Rejestracja: 13 maja (pt) 2005, 02:00:00
Post
autor: wit3k » 17 maja (wt) 2005, 10:14:32
dobrze o tym wiem, cynk daje poprostu

-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 18 maja (śr) 2005, 21:08:13
Nie mow ludziom jak dobrze robisz swoje produkty, powiedz im jak dobrzy beda dzieki nim (Leo Burnett)
Nie mozna sie nie komunikowac. (Paul Watzlawick)
alternatywne i w sumie uprawnione tlumaczenie Burnetta ktore cisnelo mi sie na klawiature :
Nie mow ludziom jak dobrze robisz swoje produkty, powiedz jak dobrze one zrobia im

-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 19 maja (czw) 2005, 13:30:21
Cytowany tu już David Ogilvy, rozważając kwestię identyfikacji twórcy (reklamy) ze swoim dziełem (skąd my to znamy?), napisał mniej więcej tak:
Nigdy nie rób (i nie akceptuj) reklamy, którą potem wstydziłbyś się pokazać swojej najbliższej rodzinie.
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 20 maja (pt) 2005, 15:50:09
To moze jeszcze troche ze skarbnicy Davidowej
To co mowisz w reklamie jest wazniejsze od tego jak to mowisz.
Konsument to nie glupiec, to twoja zona
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 23 maja (pn) 2005, 22:08:27
Anonim o kreatywnych:
Ci faceci nie zajmuja sie pisaniem tekstow czy projektowaniem reklam. Oni rodza. Nie tworza spotow telewizyjnych, zeby cos sprzedac. Oni kreuja przedluzenie wlasnego ja.
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 27 maja (pt) 2005, 11:10:17
Czlowiek moze krzyczec z dachu. Moze gwizdac na zlotym gwizdku spiewac tanczyc. Przez jego blazenstwa ludzie moga zapamietac to, co mowil. To co mowil nie musi ich jednak naklonic do kupna
(Rosser Reeves)
Ostatnio zmieniony 31 maja (wt) 2005, 17:07:50 przez
sinar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 31 maja (wt) 2005, 17:07:04
Reklama to sztuka celowania w glowe i trafiania w portfel
(Vance Packard)
-
sinar
- Loża WSR

- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Post
autor: sinar » 02 cze (czw) 2005, 08:18:15
Nie ma copywriterow kreatywnych czy nie kreatywnych sa tylko dobrzy i zli (Ed Cox)