Oto odpowiedzi kilkunastu znanych osób na stosunkowo proste pytanie:
Dlaczego kura ukryła twarz?
BUDDA: Tym pytaniem ujawniasz twoją własną kurzą naturę.
PLATON: Dla większego dobra.
ARYSTOTELES: Taka jest natura kur, ze (czasem) ukrywają twarz.
MACHIAVELLI: Decydujące jest to, ze kura ukryła twarz. Kogo interesują powody? Ukrycie twarzy usprawiedliwia wszelkie motywy.
DARWIN: Kury zostały w dłuższym okresie przez naturę tak ukształtowane, ze teraz są genetycznie do tego uwarunkowane, aby ukrywać twarze.
KAROL MARX: To było historycznie nie do uniknięcia.
FREUD: Fakt, że się w ogóle tą sprawą interesujecie, ujawnia waszą seksualną niepewność.
EINSTEIN: Czy to kura ukryła twarz, czy też to twarz się ukryła za kurą (bądź jej fragmentami), zależy od waszego (i kury) punktu odniesienia.
MARTIN LUTHER KING: Widzę świat, w którym wszystkie kury są wolne i mogą ukrywać twarze, nie będąc pytanymi o motywy.
RICHARD M. NIXON: Kura nie ukryła twarzy. Powtarzam, kura NIE ukryła twarzy.
ERNEST HEMIGWAY: Kura ukryła twarz, aby umrzeć. W deszczu.
COLONEL SANDERS: Przeoczyłem jakąś?
BILL CLINTON: W żadnym momencie nie byłem z tą kurą sam na sam.
SADDAM HUSSAJN: To był nie sprowokowany akt rebelii i mamy prawo zrzucić 50 ton gazu nerwowego na te kurę.
BILL GATES: Akurat wypuściłem na rynek nowy KuraOffice 2000, który nie tylko będzie monitorować ukrywanie twarzy
przez kury, ale również będzie znosił jaja, zarządzał nimi i wyrównywał stan jajek w kurniku.
ANDERSEN CONSULTING: Wynikająca z pogłębionych badań i analiz strategicznych deregulacja w kwestiach jawności i atrakcyjności wizerunku drobiu zagrażała dominującej pozycji rynkowej kury. Kura rozpoznała wyzwanie w rozwinięciu swoich kompetencji z zakresu autoprezentacji, które są niezbędne do przetrwania na nowych rynkach nacechowanych wysoką konkurencją i silnym transferem image’u wizerunkowego. W partnerskiej współpracy z klientem Andersen Consulting pomógł kurze przemyśleć i wnikliwie zanalizować fizyczne i symboliczne aspekty jej wizerunku w kontekście procesów przetwórstwa. Stosując Ekonometryczny Model Integracji Imege’u Drobiu (EMIID) Andersen pomógł kurze wykorzystać jej umiejętności, metodologie, wiedzę, kapitał i doświadczenie, w celu ukierunkowania najpierw siebie, a potem współpracowników, procesów i technologii (w ramach Programm-Management-Word-Wide-Chicken) na wspomaganie jej całościowej strategii. Andersen Consulting zaangażował też zróżnicowane Cross-Spectrum analityków wizażu drobiowego oraz kurzego wirażu medialnego i jego społecznej percepcji, jak również doradców Andersena z szerokimi doświadczeniami w przemyśle zookosmetycznym, którzy podczas dwudniowych narad sprowadzili swój osobisty kapitał wiedzy do wspólnego poziomu i stworzyli doskonałą synergię, aby osiągnąć konieczny cel, a mianowicie wypracowanie i wdrożenie ogólnoprzedsiębiorczej ramy wartości w procesie drobiowym średniego szczebla. Spotkanie miało miejsce w okolicy ferm kurzych, aby zapewnić atmosferę testową, która bazuje na strategiach, na których skupia się przemysł, i która zaowocowała w jasnej i jedynej w swoim rodzaju teorii współczesnego rynku drobiarskiego. Andersen Consulting pomógł kurze przystąpić do pierwszego etapu transformacji wizerunku poprzez osłonięcie wizerunku dotychczasowego w diachronii rynkowej.
DOMINIKA Z SEKRETARIATU: Dajcie mi spokój z jakąś tam kurzą twarzą! Ja nie mam na nic czasu! Kiedy zrobię indeksy?!
{niniejszy post stanowi promocję topic'u pt. <a href=
http://www.szkolareklamy.pl/ftopict-2705.html> Kurza twarz </a> opublikowanego na forum Hydepark - zajrzyjcie tam}