zamiast newsa

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
andy
Ekspert
Ekspert
Posty: 1223
Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00

zamiast newsa

Post autor: andy » 16 lis (śr) 2005, 14:57:03

Artur z Bielska Białej nadesłał do naszej newsowni następującą informację (cytuję dosłownie)

Brak kultury cyfrowgo polsatu wobec abonenta

jestem abonentem tego operatora , właściwie to moja dziewczyna . Płacimy abonament 49 zł w pewnym miesiącu ten abonament został awiękrzony o ... 10 groszy . Bez żadnej informacji a przecież mają nasze telefony a oprucz tego możliwość wysłania informacji na ekran , posat cyfrowy odcina abonenta jak złodzieja , który nie płaci a kradnie nadawany sygnał ? Czy ta niedopłata jest aż tak drastycznie wysoka aby w biurze obsługi padło zdanie DOPŁAĆCIE 10 GROSZY TO MY UDOSTĘPNIMY WAM USŁUGE ? Wyłączono nam dekoder na dwa dni . Po naszych staraniach i obietnica , że w następnym miesiącu tę dopłate uwzględnimy . Jest to dla mnie conajmniej dziwne , dla tego że nawet gdybuśmy podzielili 49,1 zł na 31 dni to za każdy dzień zapłaciłbym 1,54 a nie 0,05 gr . To niestety nie koniec trudności . Płatność abonamentu jest do 18-go każdego miesiąca a polsat odcina abonenta rano . Braki mi słów , szukam wytłumaczenia takich sytuacji a raczej nie jestem sam.

pozdrawiam Artur

Marino
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 202
Rejestracja: 09 wrz (czw) 2004, 02:00:00

Post autor: Marino » 16 lis (śr) 2005, 15:28:36

JA jestem abonamentem 8) "Cyfry +" i także mam podobne problemy z "nimi". :?
Mianowicie jeśli płacę 2 dni przed terminem zapłaty,i poczta nie prześle w ciąu tych 48h to kończy się tak..." 7h rano....hmmm.... chętnie oglądną bym okienko przed wyjściem :) do szkołynp. :wink: Odlotowe Agentki,"włączam okienko a tu blackside... 8O czarne tło,.. informuje mnie o braku sygnału, bądż co mniej irytujące, lekko wysunięta końcówka eurozłącza w dekoderze mogła spowodować zerwanie sygn.,ale to nie połączenia kablowe między tv i dekoderze, ale (w info piszą,jest dostępne nawet gdy nic nie działa ) pisze że nie odnotowali wpłaty a jest 1 dzień przed terminem...i zaczyna się dzwonienie do centrum obsługi klienta i faxowanie kwitów wpłat itd. I już mogę oglądać tv.... jeśli fax dobrze pójdzie :? ...Ale jak dostaną to sygnał pojawia się po ok 2-4 minut po odłożeniu słuchawki :D ,więc są w porządku 8) ,poprostu pilnują swojego... nie płacisz? to nie masz.. proste... dobrze że są faxy....(Tylko dlaczego Polsat i Cyfra mimo że, są właścicielami tego samego właściciela mają inne sposoby na Abonamentów? :? )

ODPOWIEDZ