Sprawa do szanowanego prezesa..

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
POwIEr
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 196
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Sprawa do szanowanego prezesa..

Post autor: POwIEr » 08 sty (ndz) 2006, 19:41:58

Drogi p. Arturze.. w briefie strategicznym mamy cos takiego jak argumenty/ poparcie zarówno dla PA i S.A ... nie wiem jak to zrozumiec... :oops: utknelam... :oops:

Wiciu
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 3513
Rejestracja: 05 lis (śr) 2003, 01:00:00

Post autor: Wiciu » 08 sty (ndz) 2006, 20:58:23

poparcie to chyba jakas np. znana osoba co uzywa np danego produktu, i dzieki ktorej reklama przybierze na sile. Albo odpowiedz czemu produkt jest dobry..
z reszta nie wiem bo sie nie uczyłem 8) :oops: :twisted:

Wiciu
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 3513
Rejestracja: 05 lis (śr) 2003, 01:00:00

Post autor: Wiciu » 08 sty (ndz) 2006, 21:00:46

a nieee, powaliło mi sie 8O :P

POwIEr
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 196
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: POwIEr » 08 sty (ndz) 2006, 22:14:53

:oops: no nie kto mi pomoze? :(

Wiciu!! <nono>

Maker
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 200
Rejestracja: 11 kwie (pn) 2005, 02:00:00

Post autor: Maker » 10 sty (wt) 2006, 20:04:51

PA - tzn Primary Audience czyli najwazniejsza grupa docelowa
nalezy wypisac najwazniejsze "motywacje" dla naszych najwazniejszych "celow"

SA - Secondary Audience - czyli reszta ludzi, ktorzy zobacza te reklame - np. znajomi naszej grupy docelowej, ktorzy moga doradzic naszym najwazniejszym potencjalnym klientom

MariuszN
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 68
Rejestracja: 15 lis (pn) 2004, 01:00:00

Post autor: MariuszN » 17 sty (wt) 2006, 13:30:05

Najprosciej to mozna powiedziec tak: jaki przekaz bedzie czytelny dla tych dwoch gorup. Chodzi tu zarowno o hasla, rodzaj przekazu, forme,klimat itp. Jednym slowem tak zaprezentowac produkt usluge by ta PA i SA je kupili.

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 17 sty (wt) 2006, 21:32:41

No zasadniczo to prawda ale SA to by raczej nazwal nasza grupa wsparcia. Tacy co szepna slowko za nami a nie koniecznie kupia. Bo w sumie trzeba pamietac ze to jest nasze TA (target audience) a nie target. Zasadniczo adresaci przekazu to zwykle grupa docelowa ale nie jest tak zawsze. Czasem jak w przypadku podrecznikow ksiazki kupuja uczniowie czy studenci a wybieraja/polecaja nauczyciele (rowniez akademiccy). Podobnie moze byc z lekami Rx (na recepte - zamiast nauczycieli mamy lekarzy i farmaceutow) chociaz w tym przypadku ze wzgledow prawnych raczej do reklamy telewizyjnej i tak nie bedzie to mialo zastosowania.

MariuszN
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 68
Rejestracja: 15 lis (pn) 2004, 01:00:00

Post autor: MariuszN » 18 sty (śr) 2006, 08:03:11

sinar pisze:No zasadniczo to prawda ale SA to by raczej nazwal nasza grupa wsparcia. Tacy co szepna slowko za nami a nie koniecznie kupia. Bo w sumie trzeba pamietac ze to jest nasze TA (target audience) a nie target. Zasadniczo adresaci przekazu to zwykle grupa docelowa ale nie jest tak zawsze.
Zasadniczo masz racje- ale mozna by jeszcze to bardziej skomplikować. Przekaz moze być adresowany do rodziców, grupą docelową mogą być ich dzieci, a osobami, ktore dokonują zakupów sa np . dziadkowie- w przypadku gdy chcą kupic dziecku na komunię komputer-a kasę mają dziadkowie, lub mogą wziąsć kredyt.

ODPOWIEDZ