MAGICZNA FUNKCJA JĘZYKA W REKLAMIE

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Madzik
Nowy(a)
Posty: 2
Rejestracja: 07 sty (sob) 2006, 01:00:00

MAGICZNA FUNKCJA JĘZYKA W REKLAMIE

Post autor: Madzik » 12 sty (czw) 2006, 18:18:49

Taki oto sobie temat wybrałam na maturę ustną z polskiego "Magiczna funkcja języka w reklamie-jej forma i funkcje". Jednak obawiam się ż echyba nie zrozumiałam tematu gdy go wybierałam...
Czy ktoś mógłby mi pomóc i wyjaśnić dokładnie na czym polega funkcja magiczna języka? I jak to można odnieść do reklamy?
Proszę o pomoc!

Madzik
Nowy(a)
Posty: 2
Rejestracja: 07 sty (sob) 2006, 01:00:00

Post autor: Madzik » 12 sty (czw) 2006, 20:34:12

Czy chodzi tutaj o moc twórczą słowa, moc sprawczą w kreowaniu rzeczywistości? Czy więc w prezentacji tego tematu mogę nawiązac do elementów perswazji i wpływania na odbiorcę? Jak mam rozumieć magiczną funkcję języka w odniesieniu do reklamy?

ODPOWIEDZ