Hejka
Napisalem plan przmowienia odnosnie funkcji jezyka w reklamie . Omow na podstawie roznych reklam.
Czekam na uwagi wskazowki itp.
oczywiscie jest to tylko fragment
Moze mozecie mi podpowiedziec jakies konkrety odnosnie reklam, jakie warto wybrac przy pracy
a) Funkcja kontaktowa służy jako środek do zwrócenia uwagi odbiorcy.
b) Pierwsze wrażenie reklamy można zbudować za pomocą funkcji estetycznej.
c) Tworzenie nazw i wizerunku marki za pomocą funkcji nominacyjnej.
d) Informacja w reklamie buduje świadomość marki i jest odpowiedzialna za wiarygodność reklamy
- Ujawnianie prawdy o produkcie w tekstach reklamowych.
- Sprzedawanie za pomocą podania faktów.
d) Funkcja orzekająca służy budowaniu świata przedstawionego w reklamie.
e) Rożne sposoby wykorzystania ekspresywnej funkcji języka w reklamie
- Dowcip w reklamie jest narzędziem służącym perswazji.
- Intrygowanie klienta jest metodą reklamowania produktu.
- Wpływ wykorzystania funkcji ekspresywnej w tekscie reklamowym na sprzedaż produktu
f) Peswazja jest najważniejszym elementem reklamy, wykorzystanie funkcji nakłaniającej w tekstach reklamowych.
I jeszcze jedno
Gdzie moge znalesc szczegołowe opisy funkcji
-kontaktowej
-nominacyjnej
-orzekajacej
ps. ksiazki jacobsona odpadaja nie ma ich w bibliotece w moim miescie
Czy dobrze zrozumialem teamt? sprawdzcie
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Nowy(a)
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 sty (czw) 2006, 01:00:00
-
- WSR Guru
- Posty: 2347
- Rejestracja: 16 lut (czw) 2006, 01:00:00
-
- WSR Guru
- Posty: 2347
- Rejestracja: 16 lut (czw) 2006, 01:00:00