Językowe środki perswazji w reklamie:) pomoc potzrebna :)
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- 
				Buges
 
jezykowe srodki perswazji w reklamie
POMOCY PRZY TEMACIE. matura coraz blizej,a nie mam skonkretyzowanych pomyslow:( wysylajcie co macie gg2230586 buges@poczta.fm
PLIIIISSS;)
			
			
									
									
						PLIIIISSS;)
- 
				Dominisia
 
ja tez mam tan temacik  moj emali  :   Semi969@interia.pl 
jak cos to w odpowiedzi na email dam gg bo teraz nie pamietam
			
			
									
									
						jak cos to w odpowiedzi na email dam gg bo teraz nie pamietam
- 
				alla86
 
ja też mam ten temat
Kurcze ludzie pomóżcie jak macie coś już do tego tematu: bibliografie czy cokolwiek, bo nie mam pojęcia jak się do tego zabraćmój mail to alinakimsza@wp.pl jak macie coś to błagam pomóżcie 
  
			
			
									
									
						- 
				alla86
 
ja też mam ten temat
Kurcze ludzie pomóżcie jak macie coś już do tego tematu: bibliografie czy cokolwiek, bo nie mam pojęcia jak się do tego zabraćmój mail to alinakimsza@wp.pl jak macie coś to błagam pomóżcie 
  
 mój nr gg to 3060546
			
			
									
									
						- 
				Gość
 
- 
				Kali
 - WSR Guru

 - Posty: 3179
 - Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00
 
Slogany według Pana Budzyńskiego
1.Deklaratywny
2.Humorystyczny
3.Pytający
4.Wzbudzający ciekawość
5.Komunikujący nowość
6.Rozkazujący
7.Prestiżowy
8.Identyfikujący towar
9.Oddziaływujący na emocje
10.Kontrastowy
11.Alogiczny
12.Aliteracyjny
13.Dwuznaczny
14.Porównawczy
15.Podkreślający oryginalność
16.Promujący jakość
17.Podkreślający korzystną cenę
			
			
									
									
						1.Deklaratywny
2.Humorystyczny
3.Pytający
4.Wzbudzający ciekawość
5.Komunikujący nowość
6.Rozkazujący
7.Prestiżowy
8.Identyfikujący towar
9.Oddziaływujący na emocje
10.Kontrastowy
11.Alogiczny
12.Aliteracyjny
13.Dwuznaczny
14.Porównawczy
15.Podkreślający oryginalność
16.Promujący jakość
17.Podkreślający korzystną cenę
- 
				sinar
 - Loża WSR

 - Posty: 7525
 - Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
 
Troche inna klasyfikacja
Slogany wedlug pana Marka Kochana:
1. Headline/naglowek
2. Slogan wlasciwy
3. Slogo (slogan logo)
1. Zwykle przybiera postac tytulu tekstu i wystepuje na poczatku. Ma zachecic do lektury, zapoznania sie z trescia reklamy. Czesto przybiera postac pytania. Jego zywotnosc to zazwyczaj jedna reklama/kampania. Wyjatki bywaja np. United colors of Benneton. Kiedys wystapilo jako headline z czasem przykleilo sie do marki i stalo sie slogo.
2. Streszcza glowna mysl przekazu, kampanii. Wystepuje w polowie, drugiej czesci reklamy. Zazwyczaj jest wyrozniony krojem wielkosci badz inna czcionka.
3. Tekst i nazwa logo firmy. Zazwyczaj taki slogan jest bardziej grzeczny powazny (headline, slogan wlasciwy moga sobie pozwolic na wiecej luzu). Slogo to firmowe motto. Streszcza w kilku slowach filozofie firmy. Zwykle pojawia sie u dolu w reklamie prasowej czy outdoorowej i na koncu spotow radiowych czy telewizyjnych. Slogo ma najdluzszy okres zywotnosci sposrod wymienionych sloganow kilka/dziesiat lat. To juz zalezy od pozycji i kondycji samej marki.
			
			
									
									
						Slogany wedlug pana Marka Kochana:
1. Headline/naglowek
2. Slogan wlasciwy
3. Slogo (slogan logo)
1. Zwykle przybiera postac tytulu tekstu i wystepuje na poczatku. Ma zachecic do lektury, zapoznania sie z trescia reklamy. Czesto przybiera postac pytania. Jego zywotnosc to zazwyczaj jedna reklama/kampania. Wyjatki bywaja np. United colors of Benneton. Kiedys wystapilo jako headline z czasem przykleilo sie do marki i stalo sie slogo.
2. Streszcza glowna mysl przekazu, kampanii. Wystepuje w polowie, drugiej czesci reklamy. Zazwyczaj jest wyrozniony krojem wielkosci badz inna czcionka.
3. Tekst i nazwa logo firmy. Zazwyczaj taki slogan jest bardziej grzeczny powazny (headline, slogan wlasciwy moga sobie pozwolic na wiecej luzu). Slogo to firmowe motto. Streszcza w kilku slowach filozofie firmy. Zwykle pojawia sie u dolu w reklamie prasowej czy outdoorowej i na koncu spotow radiowych czy telewizyjnych. Slogo ma najdluzszy okres zywotnosci sposrod wymienionych sloganow kilka/dziesiat lat. To juz zalezy od pozycji i kondycji samej marki.
- 
				effox
 
Hello mój temat jest podobny do waszych. Proszę o pomoc.
Cześć
Może będziecie tacy mili
  i prześlecie mi jakieś własne pomysły a może nawet plany na e-mai: sitarz@netcorp.com.pl
Bardzo będę wdzięczny.
Matura coraz bliżej a pomysłów niestety mało.
Razem możemy zdziałać więcej.
Mój numer gadu : 4704347
Jeszcze raz barzo proszę o pomoc
			
			
									
									
						Może będziecie tacy mili
Bardzo będę wdzięczny.
Matura coraz bliżej a pomysłów niestety mało.
Razem możemy zdziałać więcej.
Mój numer gadu : 4704347
Jeszcze raz barzo proszę o pomoc
- 
				Gość
 
Witam! 
Jak ktos chce pomocy do matury ustnej z polskiego o reklamie
pisac do mnie na maila i gadu!!!
witkacy02@tlen.pl
oraz gg 1699945 (pisac tez jak jestem niewidoczny)
			
			
									
									
						Jak ktos chce pomocy do matury ustnej z polskiego o reklamie
pisac do mnie na maila i gadu!!!
witkacy02@tlen.pl
oraz gg 1699945 (pisac tez jak jestem niewidoczny)
- 
				CZAY
 
POMOCY!
WITAM WSZYSTKICH! MAM OGROMNĄ PROŹBĘ... MIANOWICIE CHODZI MI O SPOTY REKLAMOWE PIWA CARLSBERG, TED BULLA I NO TO FRUGO LUB NO TO HOOP. JEZELI KTOS POSIADA NA KOMPIE, LUP LINKI DO KTOREJS, TO BYM BYŁ BARDZO WDZIĘCZNY, NO I TEZ MOGE COS W ZAMIAN OFIAROWAĆ 
 MOJE GG: 3456975 LUB E-MAIL: CZAY@O2.PL.
POZDRAWIAM!!
			
			
									
									
						POZDRAWIAM!!
- 
				karolka
 
- 
				Gość
 
ja też mam temat o perswazji języka w rek mam gotową bibliografie praktycznie całą prezenta i kilka reklam ale to ciągle mało
chętnie poggadam, pomogę i wymienię się tym co mamy
moje gg:3373323
mail:aniawojcikenik@wp.pl
			
			
									
									
						chętnie poggadam, pomogę i wymienię się tym co mamy
moje gg:3373323
mail:aniawojcikenik@wp.pl
- 
				maki