Funkcje języka reklamy, oraz jego wpływ na obircę - REKLAMY

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
ReklamyMatura

Funkcje języka reklamy, oraz jego wpływ na obircę - REKLAMY

Post autor: ReklamyMatura » 21 kwie (pt) 2006, 18:38:59

Witam, mam na maturze następujący temat :

Funkcje języka reklamy telewizyjnej i prasowej oraz jego wpływ na odbiorcę.

Niesty nie bardzo mi idzie pisanie przemówienia, nie bardzo potrafię opisać to co jest w książce własnymi słowami :) orazm mam problemy z ułożeniem tego i zrobieniem wstępu. No i trzeba jakoś zainteresować komisję a pisarzem nie jestem :).

Jeśli ktoś ma coś co mogło by mi pomóc to proszę pisać na flooq@wp.pl (chodzi mi o gotowe przemówienie lub część, oraz plan).

W zamian za pomoc mogę sie zrewanżować i pomóc w zrobieniu prezentacji multimedialnej, ponieważ bardzo dobrze znam się na komputerach.

Posiadam również 41 nagranych reklam telewizyjnych, w dobrej jakości, w formacie wmv (a więc nie potrzeba codeków co daje gwarancję działania filmów na komputerze w szkole).

Lista reklam:

Kod: Zaznacz cały

Almette
Banki_Spółdzielcze
Carlsberg
CocaCola
Delma
Domestos
ERA
eurobank
Gripex
Harnaś
hepatil
ICEGLOO
Jogobella
KFC
Kinder_bueno
Lays
MaXFactor
McDonalds
merci
nicorette
OralB
Orange
Pepsi1
Pepsi2
Philadelphia
Plus
PlusGSM2
PolsatCyfrowy
PolsatCyfrowy2
Pudliszki
Ranigast
real
TakTak
TESCO
Tyskie
UPC
VanishBryzaPerła
VICHY
Vizir
Vizir2
Żywiec
Obrazek[/url]

ODPOWIEDZ