'Delikatny papier mola - podetrzeć się nim najwyższa pora'

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 04 lip (wt) 2006, 15:27:41

filmiki sa na poparcie mojego zdania ze Heineken jest najlepszy 8)

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 04 lip (wt) 2006, 15:55:01

Myśl przewodnia kampanii:
SMIRNOFF TWIST- smakowicie zakręcony..,”Bo wszystko jest kwestią smaku” Zbigniew Herbert.

Na ekranie pojawia się odliczanie w kolorze czarno-białym jak w starych filmach propagandowych z czasów drugiej wojny światowej, lub z kroniki filmowej w czasach socjalizmu. Pan pełny, słoneczny dzień na niebie nieliczne chmury, w kadrze ujęty oddalony o około trzydzieści metrów przystanek tramwajowy i przestrzeń wokół niego w jednym z miast byłego bloku komunistycznego (odrapana miejscami z farby budka z biletami, na której ktoś niechlujnie przykleił plakaty informacyjne, zadaszony przystanek z ławką dla oczekujących na tramwaj, fragment parku z drzewami liściastymi, ludzie czekający na odjazd). Wolna jazda kamery w kierunku budki z biletami, nagle stopniowo narasta zza kamery odgłos maszerującej „w nogę” kolumny wojska. Kamera zatrzymuję się, a przed nią przechodzi dwudziestu żołnierzy rosyjskich ubranych w mundury z czasów panowania cara, z charakterystycznymi czapkami w formie „talerza” odwołanie do „Pancernika Patiomkina”. Po przejściu kolumny utworzonej przez żołnierzy maszerujących w pięciu rzędach po czterech, widzimy w planie bliskim okienko budki z biletami, w niej młody mężczyzna kupuje bilety. Chłopak ubrany jest w ciemnoniebieskie jeansy stylizowane na lata osiemdziesiąte ubiegłego stulecia, ich wygląd przywodzi na myśl znane szeroko z tworzonych masowo za oceanem „filmów drogi” [ a la „droga 66”] poza tym ma na sobie czarna sportową marynarkę jednego z klubów muzycznych, która na lewej klapie ma naszyty niewielkie logo tegoż właśnie klubu, czerwoną czapkę z daszkiem, widoczna z pod marynarki koszulkę polo i kolorowe adidasy utrzymane w stylistyce butów do biegania NIKE®. Mężczyzna odchodzi od okienka w budce w stronę ławki trzymając w ręku kilka biletów. Na ławce siedzą cztery kobiety, po lewej dwie młode studentki, z których jedna czyta „Zniewolony umysł” Czesława Miłosza, a po prawej dwie staruszki ubrane w moherowe berety i płaszcze z czasów powstania krajów demokracji ludowej w Europie wschodniej. Chłopak wręcza dziewczętom bilety i zajmuje miejsce na ławce pomiędzy nimi a staruszkami. Cała piątka oczekuje na przyjazd odpowiedniego tramwaju. [Szybka migawka w kadrze widać centralnie ławkę a na niej oczekujących, cytat filmowy z „Kontrolerów” Nimróda Antala]. Dwie starsze kobiety rozpoczynają rozmowę, [w jej trakcie mniej więcej w połowie staje się czytelny odgłos nadjeżdżającego szyno wozu.] Staruszka zajmująca miejsce najbardziej po prawej stronie ławki, zwraca się w stronę swojej sąsiadki i tak jakby kontynuowała przerwaną przez przybycie chłopaka rozmowę, mówi:
- No i nie wiem jak to teraz będzie z tym wszystkim... [W jej słowach przeważa ton pełen rezygnacji, a w tle staje się czytelny odgłos nadjeżdżającego tramwaju.] Druga staruszka odpowiada, pocieszając pierwszą:
- Ale ty się Ziuta nie przejmuj... – Po wypowiedzeniu tych słów odwraca głowę w kierunku szyn.
W tym samym momencie na przystanek wjeżdża tramwaj (relikt z czasów demokracji ludowej, w kolorze krwistej czerwieni przywodzącej na myśl kolor sztandarów rewolucyjnych.) motorniczą, która prowadzi pojazd jest młoda dwudziestokilkuletnia kobieta która ma na głowie taka samą czapkę jak żołnierze pojawiający się w kadrze na początku spotu. Tramwaj zatrzymuje się na stacji cała piątka patrzy z niezaprzeczalną konsternacją na otwierające się drzwi dwóch wagonów. Ku zdumieniu trójki obserwujących to zdarzenie młodych ludzi, w środku wagonu butelki SMIRNOFF CITRUS TWIST wielkości człowieka tańczą w rytm piosenki rosyjskiego zespołu „Ladoshki”. Staruszki nie okazują zaskoczenia, starają się raczej dostrzec numer linii na jakiej porusza się szyno wóz. Pojazd zamyka drzwi i odjeżdża. Młodzi ludzie w milczeniu spoglądają na tył oddalającego się tramwaju, a staruszka siedząca najbliżej chłopaka odwraca się w jego stronę i mówi:
- To była dwójka czy dziesiątka? ( Zdanie to łączy w sobie paradoksalność związaną z sytuacja, w jakiej zostało zadane, a także symbolikę poszczególnych liczb użytych w tym zdaniu, dwa to liczba zabiegów filtracji, a dziesięć jest liczbą destylacji, jakim poddaje się wódkę SMIRNOFF. Taka symbolika nie będzie za pewne odczytana przez większość odbiorców, ale może stać się wzmocnieniem komunikatu reklamowego zawartego w ewentualnych plakatach promocyjnych, które mogłyby stać się elementem kampanii i zawierałyby informacje na temat wysokiej jakości tegoż alkoholu, i które to informacje odbiorca skojarzyłby z symbolika zawartą w spocie filmowym.)

Chłopak spogląda tylko na starszą kobietę nie udzielając jej żadnej odpowiedzi, a kamera zostaje skierowana w stronę odjeżdżającego tramwaju. Na ekranie pojawia się logo z nazwa SMIFNOFF i podpis pod nim:

ZAPEWNIA ZABAWE ZAWSZE I WSZĘDZIE.

Na ekranie pojawiają się migawki zabrudzonej taśmy filmowej, w stylu „w starym kinie”.

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 05 lip (śr) 2006, 09:56:25

Introducing Peroni Nastro Azzurro's homage to Fellini's iconic 1960s classic, La Dolce Vita.



"Beautiful..."

New York Times

http://www.youtube.com/watch?v=rYnuzTd1 ... rch=peroni
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

nacjonalista
Nowy(a)
Posty: 7
Rejestracja: 04 lip (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: nacjonalista » 05 lip (śr) 2006, 10:08:48

a perła tez jest w zielonej butelce:!:

nacjonalista
Nowy(a)
Posty: 7
Rejestracja: 04 lip (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: nacjonalista » 05 lip (śr) 2006, 10:23:09

w tej reklamie smirnoffa to my mogla byc tak: "i dwojka i dziesiatka stara szmato" i wtedy facet tlumaczy o co chodzi a na koniec ja wrzuca pod nastepny tramwaj w ktorym leza takie zkacowane inne flaszki np starogardzka czy ojczysta albo ta z czerwona kartka (to jest siekiera)
I to nie jest przemoc bron boze tylko kultura stadionowych hooliganow!!!

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 05 lip (śr) 2006, 10:26:17

Raaaany kota, kto go tu wpuścił? :twisted:

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 05 lip (śr) 2006, 11:44:12

Nacjonalista twoje rady sa niezwykle cenne ale nie wiem co na te pomysly powie KRRiT :wink: :twisted: ps. bede o ósmej 8O

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 08 lip (sob) 2006, 15:12:39


marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 09 lip (ndz) 2006, 11:22:32


marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 09 lip (ndz) 2006, 11:23:30

ponoć najgorsza polska reklama: PRUSAKOLEP
http://www.youtube.com/watch?v=65oYMRaW ... rch=%20PRL

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 09 lip (ndz) 2006, 11:35:28


marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 09 lip (ndz) 2006, 16:05:08

Grono Mesto Inc.
http://w8.***/comm/pc/70 694/

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
http://www.youtube.com/watch?v=wP2b3SjE ... h=moherowe

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 16 lip (ndz) 2006, 12:53:50

What we are all about Starbucks purchases and roasts high-quality whole bean coffees and sells them along with fresh, rich-brewed, Italian style espresso beverages, a variety of pastries and confections, and coffee-related accessories and equipment -- primarily through its company-operated retail stores. In addition to sales through our company-operated retail stores, Starbucks sells whole bean coffees through a specialty sales group and supermarkets. Additionally, Starbucks produces and sells bottled Frappuccino® coffee drink and a line of premium ice creams through its joint venture partnerships and offers a line of innovative premium teas produced by its wholly owned subsidiary, Tazo Tea Company. The Company's objective is to establish Starbucks as the most recognized and respected brand in the world.

To achieve this goal, the Company plans to continue to rapidly expand its retail operations, grow its specialty sales and other operations, and selectively pursue opportunities to leverage the Starbucks brand through the introduction of new products and the development of new distribution channels.

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 20 lip (czw) 2006, 09:13:56

Peroni Nastro Azzurro

The UK’s number one Italian premium lager Peroni Nastro Azzurro, (translated from Italian means 'Blue Ribbon'), is the jewel in the Peroni Group’s crown, and is the UK's No. 1 Italian premium lager. Peroni Nastro Azzurro is an established brand in the UK, having been imported since 1965 and currently enjoys an 85% share of the UK's Italian beer market.

This premium beer, with 5.1% ABV, is brewed using the finest spring-planted barley, malts and hops.

The taste is refreshing and dry, with a delicate aroma, which comes from the use of an exclusive variety of hops, make a crisp lager for the knowledgeable and demanding consumers.




Product Data Sheet

Alcohol: 5.1 % Vol.
Flavour: Dry with a delicate hop aroma
Type of beer: Premium export lager
Fermentation: At low temperature
Serving temperature: 7-9 C
Colour: Straw yellow
Bottle: 33cl, 66cl, Keg 30 Litre

ODPOWIEDZ