'Delikatny papier mola - podetrzeć się nim najwyższa pora'

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 03 sie (czw) 2006, 12:20:03

o zgadzam sie karkov reklama jest ochydna i tez przestalem pic Sprite....
pocieszam sie tym filmikiem.... :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=9IWdWCGy ... ch=reklama

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 03 sie (czw) 2006, 12:26:23

marlboro masz cos z glowa ale muzyczka sympatyczna.. 8) ja wole takie produkcje jak to dzielo....

http://www.youtube.com/watch?v=e_NRHxA0 ... ch=reklama

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 03 sie (czw) 2006, 12:27:42


marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 03 sie (czw) 2006, 12:31:50


Kali
WSR Guru
WSR Guru
Posty: 3179
Rejestracja: 31 sie (śr) 2005, 02:00:00

Post autor: Kali » 03 sie (czw) 2006, 18:48:16

to ostatnia bardzo mi się podoba naprawdę życiowa

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 10:55:40

fakt życiowa ona jest :D ale reklamy historyczne sa takze niezwykle ciekawe 8)
np ta:

http://www.youtube.com/watch?v=sRKoZKfa ... ed&search=

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 04 sie (pt) 2006, 11:02:17

http://www.youtube.com/watch?v=MKBis_w8vMA
dla widzaw o mocnych nerwach :oops:

glizda
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 81
Rejestracja: 28 lip (pt) 2006, 02:00:00

Post autor: glizda » 04 sie (pt) 2006, 11:18:30

eeee tam jakie mocne nyrwy ja to dopiero miałem przypadek wyszedłem se ze sklepu (bo jestem przyjacielem żubra) no i patrze a tam tarmosiny biała biega i darka oklepali bo koscielny na zlecenie proboszcza skrzynaoł chłopaków z bronxu z :? zeby załatwili łobuza bo na ostatnim spotkaniu ministrantów robił marketing szeptany :? na rzecz na rzezcz "ZUKA WOZNEGO SP Z.O.O"" 8O to i w zielonce sie krew zagotowała :x

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 11:34:59

a no ktos mi mowil o darku.... szkoda chlopa bo ogolnie to sie marnuje w tym dziale analiz TATRY... i teraz jeszcze to pobicie.. ale w sumie marketing szeptany na spotkaniach takiego charakteru... to jest chyba ta sila piwa...

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 11:58:27

no i zeby nie bylo to wam reklamowi kinomani podam kilka ciekawych realizacji 8)

http://www.youtube.com/watch?v=s81BYkA421Y
http://www.youtube.com/watch?v=95NV2dMn5t0

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 04 sie (pt) 2006, 12:07:28


marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 18:28:28

Trabant - samochód produkowany w latach 1957 - 1991 w fabryce VEB Sachsenring Automobilwerke w Zwickau (załozonej w 1902 r. przez Augusta Horcha) w Niemieckiej Republice Demokratycznej. Samochód Trabant był rozwinięciem i kolejną wersją taniego i małego samochodu osobowego P-70 Zwickau, produkowanego w tych zakładach od 1955 r. W tym własnie samochodzie po raz pierwszy zastosowano karoserię z tworzywa sztucznego Duroplast (a poza tym inne rozwiązania techniczne, kontynowane w następnych modelach: dwusuwowy małolitrażowy silnik, duże szyby, stosunkowo pojemne wnętrze, itp.). Kolejną wersją tego modelu był samochód P-50, który w 1958 r. nazwano trabantem (dla uczczenia wystrzelenia w ZSRR sputnika - niem. trabant). Po wersji P-50, w latach 1958-1989 produkowano jeszcze modele oznaczane jako P-600 i P-601. Model P-600 był jedynei rozwinięciem technicznym modelu P-50 (silnik o pojemności 600 cm³), natomiast wprowadzony w 1964 roku model 601 był bardziej przełomowy. Wprowadzony nową stylizację nadwozia (wzorowaną na samochodach produkowanych w USA), oraz póÂźniej kolejne, ważne zmiany takie jak: Instalacja elektryczna o napięciu 12V, tylne zawieszenie oparte na sprężynach i poprzeczynch wahaczach, Przekonstruowana pompa hamulcowa, elektroniczny zapłon bezobsługowy, nowej konstrukcji felgi, ogrzewana tylna szyba, światło przeciwmgłowe i wsteczne, zagłówki siedzeń przednich oraz bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. W latach 1989 - 1991 produkowano ostanią wersję trabanta - model 1.1. Był on wyposazony w czterosuwowowy silnik od Volkswagena Polo - stąd ich popularna nazwa Trampolo. W sumie wszystkich modeli Trabanta wyprodukowano w Zwickau w liczbie 3 051 485 samochodów
Wykorzystanie tworzyw sztucznych do budowy nadwozia podwyższyło jego odporność na korozję. Okazało się także, że karoseria z duroplastu ma podwyższoną wytrzymałość na zgniatanie, co jest korzystne w codziennej eksploatacji samochodu. Zwiększenie odporności nie idzie jednak w parze z bezpieczeństwem. Testy zderzeniowe przeprowadzone w latach dziewięćdziesiątych wykazały, że jego strefa zgniotu, przy prędkości 55 km/h w zderzeniu czołowym, wyniosła 32 cm, podczas gdy dla np. cinquecento jest ona prawie dwa razy większa; wynika z tego wbrew mniemaniu niektórych, że Trabant stanowił mniejsze zagrożenie w razie wypadku, niż inne auta tych rozmiarów.Należy również dodać,że w razie wypadku duroplast nie zapalał się, gdyż jego temperatura topnienia jest zbliżona do temperatury topnienia aluminium.

Trabanty produkowane po 1989 r. z czterocylindrowymi silnikami czterosuwowymi od Volkswagena Polo o pojemność 1043 cm³,o mocy 29 kW (39,5 KM), miały znacznie lepsze osiągi. Oprócz zwiększenia pojemności silnika, wprowadzono także inne zmiany – amortyzatory piórowe zamieniono na kolumny McPersona, zbiornik paliwa został przeniesiony do bagażnika (w modelu 601 był umieszczony pod maską). Rozstaw śrub kół uległ też znacznym modyfikacjom (przystosowanie do standardu europejskiego).Wprowadzono też kilka zmian związanych ze stylistyką pojazdu – nowa deska rozdzielcza, inny kształt maski przedniej , lamp tylnych, maski i nowy "GRIL" . :twisted:

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 18:31:11

Obrazek

marlboro4
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 166
Rejestracja: 13 cze (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: marlboro4 » 04 sie (pt) 2006, 18:32:20

Obrazek

karkov
Bywalec
Bywalec
Posty: 444
Rejestracja: 07 maja (ndz) 2006, 02:00:00

Post autor: karkov » 04 sie (pt) 2006, 18:35:21

Trambi to legenda zawsze takiego chcialem miec prosto z DDR 8)
pamietam jak Heyah rozpoczynala swoja kampanie promocyjna to po naszym mieszcie jezdzil czrny trabant z czerwona "łapa" na drzwiach.. marzenie niejednego mężczyzny... 8O

ODPOWIEDZ