W tegorocznym programie m.in.: przegląd reklamy koreańskiej, reklama gay, reklama walcząca i zaangażowana społecznie, total Sun czyli przegląd reklam z krajów śródziemnomorskich i jak zawsze nieśmiertelny Bob i jego Fiat , czekolada Leo - zmysłowa ręka w spocie wody Perrier.
W tym roku po raz pierwszy Multikino, Dziennik i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych zorganizowały reklamożerczy konkurs na najbardziej lubianą polską reklamę SZCZĘKI 2006. Wręczenie nagrody na warszawskiej premierze Nocy.
Tradycją jest, że Noc Reklamożerców to również wieczór doskonałej zabawy i licznych atrakcji na terenie kina. Impreza, DJ, poczęstunek, niespodzianki, wystawy i konkursy uatrakcyjnią tę długą Noc dzięki sponsorom, jakimi są w tym roku: Lech - sponsor główny oraz Bahlsen, Corbis, Diverse, FujiFilm i Cafe Prima.
info z : http://multikino.pl/9213,7,1365560,innywymiarkina.html
a w Warszawie NOC REKLAMOŻERCÓW juz 10 listopada!
Ceny biletów: normalny 50 zł, ulgowy 35 zł; bilety ulgowe przysługują posiadaczom karty Multikinomaniaka, Club Nokia i studentom
wiecej info o NOCY w Warszawie: http://multikino.pl/9213,7,1367233,innywymiarkina.html
któż chętny?
