Dość hegemonii reklamy telewizyjnej na forum!
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Dość hegemonii reklamy telewizyjnej na forum!
[początek promocyjnej kampanii tzw. drażniącej]
-
- Loża WSR
- Posty: 4838
- Rejestracja: 24 lut (czw) 2005, 01:00:00
-
- Loża WSR
- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Ogłaszam Konkurs na Reklamę Prasową Roku AD 2006!
Ogłaszam Konkurs na Reklamę Prasową Roku 2006!
(1) Konkurs polega na wyborze najlepszej reklamy prasowej spośród inseratów publikowanych w prasie polskiej od stycznia do listopada 2006 roku.
(2) Reklamy do Konkursu można zgłaszać dwutorowo:
-> poprzez publikację skanu reklamy na forum WSR wraz z krótkim opisem [tytuł gazety lub magazynu, ew. numer, z którego pochodzi reklama + krótkie (najwyżej 5 zdaniowe) uzasadnienie jej wyjątkowości] w topiku Reklama Prasowa Roku 2006 znajdującym się na niniejszym forum; ta droga zgłaszania reklam jest dostępna dla wszystkich użytkowników niniejszego forum;
- poprzez złożenie na moje ręce (w realu) oryginału reklamy z opisem j.w.; ta droga jest dostępna wyłącznie dla aktualnych Słuchaczy WSR.
(3) Reklamy drogą internetową mogą zgłaszać wszyscy forumowicze, natomiast reklamy w realu mogą zgłaszać wyłącznie aktualni Słuchacze WSR.
(4) Każda osoba może zgłosić dowolną ilość reklam pod warunkiem dołączenia do każdego zgłoszonego projektu opisu, o którym mowa w pkt. (2). Można (a nawet zachęcam do tego) zgłaszać reklamy w obu trybach (internetowym i realnym) niejako niezależnie od siebie.
(5) Reklamy w obu trybach można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dn. 30/11/2006 (czwartek).
(6) Wybór Reklamy Prasowej Roku 2006 odbędzie się na następujacych zasadach:
(6a) Głosowanie w internecie
Spośród wszystkich zgłoszonych reklam (umieszczonych w topiku Reklama Prasowa Roku 2006) zostanie przeze mnie nominowana dziesiątka najlepszych inseratów; w dn. 01/12/2006 (piątek) uruchomiona zostanie ankieta, w której każdy forumowicz będzie mógł oddać głos na swojego faworyta (swoję faworytkę?); głosowanie będzie trwało dwa tygodnie, do dn. 15/12/2006 (piątek); oficjalny komunikat ogłaszajacy zwycięzcę (zwyciężczynię?) ogłoszony zostanie 18/12/2006 (poniedziałek). W ten sposób wyłoniona zostanie Reklam Prasowa Roku 2006 wg użytkowników forum www.szkolareklamy.pl
(6b) Głosowanie w realu
Spośród wszystkich oryginalnych reklam (wyciętych z gazet lub magazynów) złożonych na moje ręce, zostanie przeze mnie nominowana dziesiątka najlepszych inseratów, która w dn. 01/12/2006 (piątek) zostanie wyeksponowana w korytarzu szkolnym wiadącym przy salach nr 6 i 7 w kierunku toalet (ramy już wiszą przygotowane, a ponieważ jest ich trochę więcej niż 10, zmieści się tam jeszcze "galeria odrzuconych"); głosowanie na specjalnych ostemplowanych kuponach kolportowanych na terenie szkoły (i wydawanych wyłącznie aktualnym Słuchaczom WSR), które po wypełnieniu trzeba będzie umieścić w specjalnej urnie wystawionej w sekretariacie WSR, będzie trwało do 15/12/2006 (piątek); oficjalny komunikat ogłaszajacy zwycięzcę (zwyciężczynię?) ogłoszony zostanie 18/12/2006 (poniedziałek) na tablicy towarzyszącej wystawie nominowanych reklam oraz na forum www.szkolareklamy.pl. W ten sposób wyłoniona zostanie Reklam Prasowa Roku 2006 wg Słuchaczy WSR.
Być może będzie to ta sama reklama, co wybrana na forum, ale być może wcale nie. I to też będzie ciekawe.
(7) Nagrody. Będą fajne.
(Napiszę o nich później w topiku Reklama Prasowa Roku 2006, bo teraz muszę iść na zajęcia.)
Co o tym myślicie?
(1) Konkurs polega na wyborze najlepszej reklamy prasowej spośród inseratów publikowanych w prasie polskiej od stycznia do listopada 2006 roku.
(2) Reklamy do Konkursu można zgłaszać dwutorowo:
-> poprzez publikację skanu reklamy na forum WSR wraz z krótkim opisem [tytuł gazety lub magazynu, ew. numer, z którego pochodzi reklama + krótkie (najwyżej 5 zdaniowe) uzasadnienie jej wyjątkowości] w topiku Reklama Prasowa Roku 2006 znajdującym się na niniejszym forum; ta droga zgłaszania reklam jest dostępna dla wszystkich użytkowników niniejszego forum;
- poprzez złożenie na moje ręce (w realu) oryginału reklamy z opisem j.w.; ta droga jest dostępna wyłącznie dla aktualnych Słuchaczy WSR.
(3) Reklamy drogą internetową mogą zgłaszać wszyscy forumowicze, natomiast reklamy w realu mogą zgłaszać wyłącznie aktualni Słuchacze WSR.
(4) Każda osoba może zgłosić dowolną ilość reklam pod warunkiem dołączenia do każdego zgłoszonego projektu opisu, o którym mowa w pkt. (2). Można (a nawet zachęcam do tego) zgłaszać reklamy w obu trybach (internetowym i realnym) niejako niezależnie od siebie.
(5) Reklamy w obu trybach można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dn. 30/11/2006 (czwartek).
(6) Wybór Reklamy Prasowej Roku 2006 odbędzie się na następujacych zasadach:
(6a) Głosowanie w internecie
Spośród wszystkich zgłoszonych reklam (umieszczonych w topiku Reklama Prasowa Roku 2006) zostanie przeze mnie nominowana dziesiątka najlepszych inseratów; w dn. 01/12/2006 (piątek) uruchomiona zostanie ankieta, w której każdy forumowicz będzie mógł oddać głos na swojego faworyta (swoję faworytkę?); głosowanie będzie trwało dwa tygodnie, do dn. 15/12/2006 (piątek); oficjalny komunikat ogłaszajacy zwycięzcę (zwyciężczynię?) ogłoszony zostanie 18/12/2006 (poniedziałek). W ten sposób wyłoniona zostanie Reklam Prasowa Roku 2006 wg użytkowników forum www.szkolareklamy.pl
(6b) Głosowanie w realu
Spośród wszystkich oryginalnych reklam (wyciętych z gazet lub magazynów) złożonych na moje ręce, zostanie przeze mnie nominowana dziesiątka najlepszych inseratów, która w dn. 01/12/2006 (piątek) zostanie wyeksponowana w korytarzu szkolnym wiadącym przy salach nr 6 i 7 w kierunku toalet (ramy już wiszą przygotowane, a ponieważ jest ich trochę więcej niż 10, zmieści się tam jeszcze "galeria odrzuconych"); głosowanie na specjalnych ostemplowanych kuponach kolportowanych na terenie szkoły (i wydawanych wyłącznie aktualnym Słuchaczom WSR), które po wypełnieniu trzeba będzie umieścić w specjalnej urnie wystawionej w sekretariacie WSR, będzie trwało do 15/12/2006 (piątek); oficjalny komunikat ogłaszajacy zwycięzcę (zwyciężczynię?) ogłoszony zostanie 18/12/2006 (poniedziałek) na tablicy towarzyszącej wystawie nominowanych reklam oraz na forum www.szkolareklamy.pl. W ten sposób wyłoniona zostanie Reklam Prasowa Roku 2006 wg Słuchaczy WSR.
Być może będzie to ta sama reklama, co wybrana na forum, ale być może wcale nie. I to też będzie ciekawe.
(7) Nagrody. Będą fajne.
(Napiszę o nich później w topiku Reklama Prasowa Roku 2006, bo teraz muszę iść na zajęcia.)
Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony 08 lis (śr) 2006, 18:27:20 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Loża WSR
- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Reklamy prasowe i inne nietelewizyjne tez goscily w tym konkursie. Sam kilka zglaszalem. Niestety nie mogly sie przebic. Szkoda ze to konkurs na reklame z tego roku. Bo w czerwcu 2005 znalazlem prawdziwa perelke.

Moze nawet gdzies ja przechowalem w swoim archiwum. Poszukam co by zachowac dla potomnoscisinar pisze:O widze ze ktos zaglosowal tak jak ja na kampanie Sprawni w pracy. Czy moglbym prosic o jakies refleksje. Od niepamietnych czasow nie pamietam zeby zdarzylo sie tak ze prowadzila reklama prasowa. Slawek sie ucieszyA kto wie moze wygra. Poszperam w domowym archiwum i jak znajde to moze wreszcie uda sie ze skanem. Wtedy wiecej osob bedzie moglo zobaczyc o co chodzi
Male preview teraz czyli opis ktory dalem przy nominacjachsinar pisze:Oto mamy przed nami CV Kapitana Hooka. Jest zdjecie kapitana z charakterystycznym kapeluszem i nie mniej charakterystycznym hakiem zamiast reki.
Dane personalne:
Imie: James
Nazwisko: Hook
Adres: Neverland
Wyksztalcenie: Morska Szkola Zycia im. Francisa Drake
Doswiadczenie zawodowe:
1800-1820: "Wesoly Roger", Stanowisko: kapitan
Obowiazki: zarzadzanie zespolem ludzkim w warunkach ekstermalnych, planowanie i przeprowadzanie poscigow, przejec, aneksji i abordazy, czynnosci rozliczeniowe
1795-1800: "Wesoly Roger", Stanowisko: bosman
Obowiazki: zarzadzanie wykonawcze malymi zespolami ludzkimi w warunkach ekstremalnych, aprowizacja, trzymanie zalogi za pysk.
1791-1795: "Krwawa Maria", Stanowisko: marynarz
Obowiazki: siedzenie cicho i wykonywanie rozkazow.
1788-1791: "HMS Elizabeth", Stanowisko: majtek
Obowiazki: zanoszenie, przynoszenie, zamiatanie
Osiagniecia:
ponad 200 szkunerow i fregat na dnie 5 morz i 2 oceanow
Umiejetnosci:
zdolnosci przywodcze, znajomosc nawigacji, technik fechtunku i abordazu, podstawowe umiejetnosci oprawcze
Jezyki:
angielski - biegle, hiszpanski, portugalski, francuski, arabski, jezyki kreolskie - komunikatywnie, rosyjski - biernie
Zainteresowania:
metale i kamienie szlachetne, plywanie synchronicze
J. Hook (podpis)
(ponizej)
Niepelnosprawni potrafia swietnie radzic sobie w pracy. Zatrudniajac ich u siebie zyskujesz:
- dofinansowanie do wynagrodzen
- refundacje czesci skladek ZUS
- zwolnienie z wplat na PFRON
- zwrot kosztow szkolenia i przystosowania stanowsik pracy.
(dalej mamy rowniez dane teleadresowe)
infolinia PFRON 0 800 153 163
www.niepelnosprawni.info
(patroni m.in)
Urzad miasta Stolecznego Warszawy
Pelnomocnik Rzadu ds. osob niepelnosprawnych
PFRON
www.integracja.org

- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Równowaga musi być!
Oczywiście nie mam żalu, a nawet rozumiem, popieram i jestem pełen uznania dla Ciebie Sinarze za animowanie konkursów na telewizyjną reklamę miesiąca. To bardzo cenna inicjatywa. Sam lubię reklamę TV i od czasu do czasu biorę udział w tych plebiscytach, ale...
Potrzeba konkursu na reklamę prasową staje się paląca. Równowaga musi być! Przy tym rzeczywiście trudno w jednej ankiecie oceniać różne formy reklamy, abstrahując już od tego, że wszelkie przekazy pozatelewizyjne nie są tak powszechnie rozpoznawalne (wszyscy oglądamy w kółko te same 4-6, może 7 polskich kanałów TV, ale czytamy co najmniej dziesiątki, jeśli nie setki tytułów prasowych).
Dlatego nie tylko ogłaszam oddzielny konkurs (o czym powyżej), ale nawet zachęcam do czynnego w nim udziału!
(I myślę, że bez uszczerbku dla prawdy i prestiżu można zmienić tytuł topiku "Reklama Miesiąca - Październik 2006" na "Reklama TV Miesiąca - Październik 2006". A co! Wierzę, że nasze środowisko stać na co najmniej dwa, nie konkurujące ze sobą przecież, konkursy.)
Potrzeba konkursu na reklamę prasową staje się paląca. Równowaga musi być! Przy tym rzeczywiście trudno w jednej ankiecie oceniać różne formy reklamy, abstrahując już od tego, że wszelkie przekazy pozatelewizyjne nie są tak powszechnie rozpoznawalne (wszyscy oglądamy w kółko te same 4-6, może 7 polskich kanałów TV, ale czytamy co najmniej dziesiątki, jeśli nie setki tytułów prasowych).
Dlatego nie tylko ogłaszam oddzielny konkurs (o czym powyżej), ale nawet zachęcam do czynnego w nim udziału!
(I myślę, że bez uszczerbku dla prawdy i prestiżu można zmienić tytuł topiku "Reklama Miesiąca - Październik 2006" na "Reklama TV Miesiąca - Październik 2006". A co! Wierzę, że nasze środowisko stać na co najmniej dwa, nie konkurujące ze sobą przecież, konkursy.)