Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12702
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!

Post autor: s_wojtkowski » 14 lis (wt) 2006, 20:00:29

17 listopada 2006 (piątek) // Friday, November 17th, 2006
w godz. 10-17 // from 10 am till 5 pm

Dzień reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy // Day of Television Advertising at the Warsaw School of Advertising

Warszawa, ul. Szolc-Rogozińskiego 3

Ramowy program dnia

10:00-10:15 Otwarcie dnia. Słowo wstępne wygłosi Artur Waczko

10:15-11:45 Gość-niespodzianka! Spotkanie z wybitnym twórcą reklam telewizyjnych wzbogacone prezentacją wybranych współczesnych klipów reklamowych. Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro

11:45-12:00 Przerwa

12:00-13:30 Zanim zrobimy dobrą reklamę… Prezentacja etiud filmowych nakręconych przez Słuchaczy WSR na plenerach w Zakopanem i Kazimierzu Dolnym wzbogacone komentarzami Artura Waczko, opiekuna grup telewizyjnych podczas plenerów

13:30-13:45 Przerwa

13:45-14:30 A zobaczcie teraz, co MY zrobiliśmy! Wernisaż wystawy prezentującej prace plastyczne, fotograficzne i strategiczne zrealizowane na plenerze grup dziennych w Zakopanem

14:30-15:15 Prezentacja-niespodzianka! Nieco pokrętne, ale o wysokiej wartości merytorycznej i estetycznej wywody o reklamie telewizyjnej znanego… Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro

15:15-15:30 Przerwa

15:30-16:00 Co za gość… Spotkanie z Przemkiem Młyńczykiem, twórcą i dyrektorem festiwalu Shorts / Miasto Krótkich Filmów, reżyserem, scenarzystą, twórcą wielu filmów (w tym kultowego quasioffowego pełnometrażowego filmu fabularnego „Osiemnaście”)

16:00-16:30 Amerykański Film Reklamowy 2006 (fragmenty). Polska prapremiera na średnim ;-) ekranie. Projekcja najlepszych amerykańskich filmów reklamowych 2006 roku, nagrodzonych przez Stowarzyszenie Niezależnych Producentów Filmowych USA

16:30-16:45 Losowanie nagród wśród publiczności *

16:45-17:00 Podsumowanie i zakończenie dnia, wpisy do indeksów

* rozlosujemy płyty dvd z filmami reklamowymi nagrodzonymi podczas poprzednich edycji festiwalu, bezpłatne wejściówki na pełny premierowy pokaz Amerykański Film Reklamowy 2006 w kinie Iluzjon, Party of Advertising People w Cafe Biosfera połączone z wręczeniem nagród za najlepsze polskie reklamy 2006 roku oraz Maraton muzyczny Euroshorts z pokazem filmu Ptaki A. Hitchock’a (z muzyką na żywo w wykonaniu zespołu Ritmodelia) oraz występem tancerek z Bollywood (słynnej Lakshmi i jej uczennic) - również w kinie Iluzjon.

Uwaga! Ze względów organizacyjnych prosimy o wchodzenie i wychodzenie z sal, gdzie będą odbywały się eventy, wyłącznie podczas przerw.
Ostatnio zmieniony 18 lis (sob) 2006, 15:11:51 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Aleksandra
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 88
Rejestracja: 05 sie (sob) 2006, 02:00:00

Post autor: Aleksandra » 14 lis (wt) 2006, 22:00:42

Jakieś ładne będą te wpisy w indeksach? Bo nie wiem czy wizyte u lekarza przekładać ;P

¯ó³ty brat
Nowy(a)
Posty: 45
Rejestracja: 06 lis (ndz) 2005, 01:00:00

Post autor: ¯ó³ty brat » 15 lis (śr) 2006, 19:46:58

jake wpisy??

bambi
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź (pt) 2006, 02:00:00

Re: Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!

Post autor: bambi » 15 lis (śr) 2006, 20:31:56

wojtkowski pisze: 16:45-17:00 Podsumowanie i zakończenie dnia, wpisy do indeksów

jinks
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 70
Rejestracja: 28 lip (czw) 2005, 02:00:00

Post autor: jinks » 15 lis (śr) 2006, 20:32:27

... a jakie zdjecia sluchaczy beda pokazywane i w jaki sposob bo obraz na kompie i na rzutniku troche sie rozni ...
slyszalem tzn przeczytalem cos o jakis nagrodach w jaki sposob one beda przyznawane czy tez losowane ... i jaka metodą wybierzemy metode losowania ....

Aleksandra
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 88
Rejestracja: 05 sie (sob) 2006, 02:00:00

Post autor: Aleksandra » 15 lis (śr) 2006, 23:46:45

Popieram przedmówcę.. ciekawość mię wprost zrzera.

Janerka
Nowy(a)
Posty: 46
Rejestracja: 04 paź (śr) 2006, 02:00:00

Post autor: Janerka » 16 lis (czw) 2006, 00:01:01

no może mi sie pofarci i zdobędę coś ciekawego..
ale niewiem czy zdołam zostac do wpisów....bo to późna pora jest

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Re: Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!

Post autor: sinar » 16 lis (czw) 2006, 07:06:52

Mnie akurat zzera ciekawosc co to za goscie beda :D
wojtkowski pisze:10:15-11:45 Gość-niespodzianka! Spotkanie z wybitnym twórcą reklam telewizyjnych wzbogacone prezentacją wybranych współczesnych klipów reklamowych. Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro

14:30-15:15 Prezentacja-niespodzianka! Nieco pokrętne, ale o wysokiej wartości merytorycznej i estetycznej wywody o reklamie telewizyjnej znanego… Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro

Magdusia
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 4838
Rejestracja: 24 lut (czw) 2005, 01:00:00

Post autor: Magdusia » 16 lis (czw) 2006, 07:59:03

jinks pisze:... a jakie zdjecia sluchaczy beda pokazywane i w jaki sposob bo obraz na kompie i na rzutniku troche sie rozni ...
slyszalem tzn przeczytalem cos o jakis nagrodach w jaki sposob one beda przyznawane czy tez losowane ... i jaka metodą wybierzemy metode losowania ....
sierotkę ma-rysię. :roll: 8)

halski
Bywalec
Bywalec
Posty: 308
Rejestracja: 16 sty (pn) 2006, 01:00:00

Post autor: halski » 16 lis (czw) 2006, 09:48:52

a mnie nie bedzie :/
musialem zrobic dlugi weekend, ale jakos to nadrobie :)
milej imprezy zycze

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12702
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Dyrektor generalny IAA/Polska w WSR

Post autor: s_wojtkowski » 16 lis (czw) 2006, 14:44:25

Obrazek

Bohdan Pawłowicz –
Dyrektor Generalny
Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

GOŚCIEM SPECJALNYM
Dnia Reklamy
w Warszawskiej Szkole Reklamy


Od wielu lat związany z rynkiem reklamowym i marketingowym w Polsce. Aktualnie pracuje jako Dyrektor Generalny IAA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, gdzie współtworzy i nadzoruje realizację długofalowego programu "Marketing dla przyszłości", w ramach którego prowadzona jest kampania "Pij mleko! Będziesz wielki.". Z ramienia IAA członek Grupy Inicjatywnej (SMB, IAA, Promarka, SAR i Rada Reklamy) ds. samoregulacji środowiska reklamowego w Polsce. Właściciel agencji PR i konsultingu strategicznego "Pawłowicz i partnerzy".
Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w wielu agencjach reklamowych - zarówno sieciowych (Euro RSCG, BDDP), jak i rdzennie polskich (Kennedy Janssen, ARIP, A'propos).

Swoją karierę rozpoczął od specjalnego indywidualnego rocznego treningu w zakresie żywej praktyki reklamowej, prowadzonego pod kierownictwem Marion Wenckheim - Client Service Director w GGK, wówczas (1994/95) jednej z najlepszych agencji reklamowych na naszym rynku. W agencjach przeszedł całą "drabinkę" stanowisk zaczynając od Junior Account'a Executive'a, a kończąc w 1997 roku jako International Account Director (KJ/BDDP) nadzorując pracę agencji Europy Środkowej i Wschodniej (łącznie z rynkiem rosyjskim) dla firmy Michelin.

W obecnej pracy pomaga mu również - jak twierdzi - doświadczenie jakie zdobył pracując w administracji państwowej (w Urzędzie Rady Ministrów za rządu H. Suchockiej w Gabinecie Ministra ds. kontaktów z Parlamentem i partiami politycznymi) oraz pozarządowej (jako dyrektor ds. analiz prawno-ekonomicznych w Polskiej Federacji Niezależnych Przedsiębiorców w latach 1995-1997). W tym czasie pracował również jako z-ca redaktora naczelnego magazynu "Przedsiębiorca" i był członkiem komisji koordynacyjnej ds. walki z barierami dla rozwoju MSP przy Ministerstwie Gospodarki. Współautor, cieszącej się wówczas dużą popularnością w środowisku MSP publikacji "Posłowie i senatorzy, którzy szkodzą polskiej przedsiębiorczości" - publikującej imienne głosowania poprawek do kilku ustaw gospodarczych, zwiększających obciążenia sektora MSP.

Publikacje i komentarze m.in. dla Radio PIN, Polsatu, Businessman Magazine, Pulsu Biznesu, Brief'u czy Media&Marketing.

Od 1999 doradca marketingu firmy i platformy internetowej ABIS - jednego z liderów sprzedaży internetowej w Polsce. W roku 2003 aktywnie wspomagał re-branding tej firmy.

W zakresie projektów reklamowych i PR-owych pracował dla firm takich jak Philips, Nike, Cadbury, Citroen czy Boots Healthcare International.

Bądźcie.
17 listopada 2006 r.
Od 10:00.


Uwaga!
Wyżej wspomniany Gość specjalny zawita w naszych WueSeRowych progach o godzinie 14:30!

Happy
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 11594
Rejestracja: 11 mar (pt) 2005, 01:00:00

Post autor: Happy » 17 lis (pt) 2006, 10:12:49

Niniejszym Dzień reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy // Day of Television Advertising at the Warsaw School of Advertising uważam za otwarty! :idea:

sinar
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 7525
Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00

Post autor: sinar » 17 lis (pt) 2006, 10:15:26

Dajecie dzis moze jakis livestreaming? :lol: Czy dopiero za rok :)

Martha
Ekspert
Ekspert
Posty: 1880
Rejestracja: 17 lut (pt) 2006, 01:00:00

Post autor: Martha » 17 lis (pt) 2006, 13:47:05

sinar pisze:Dajecie dzis moze jakis livestreaming? :D
Albo poki co jakas relacja typu "akcja po akcji" moze :?: :D

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12702
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Krótka relacja z Dnia Reklamy TV w WSR

Post autor: s_wojtkowski » 17 lis (pt) 2006, 17:51:35

Myślę, że obecni dziś w szkole nie żałują tych kilku wspólnie spędzonych godzin. Było w miom odczuciu i ciekawie i różnorodnie.

Oglądaliśmy dziesiątki krótkich filmów, nie tylko reklamowych, ale też nakręconych przez grupy TV (jak mówi Artur, to najlepsze grupy TV w historii szkoły, a on naprawdę nie mówi tego często :D ).

Wysłuchaliśmy ciekawej prelekcji Waldka Pławskiego (o efekcie motyla, na rozgrzewkę), wzięliśmy też udział w spotkaniu i dyskusji z dyrektorem IAA/Polska, Bohdanem Pawłowiczem (o reklamie :wink: ) oraz obejrzeliśmy (przy lampce wina 8O - dyspensa Zarządu WSR 8) ) poplenerowe wystawy prac graficznych (korytarz przy studiu foto) i... strategicznych :!: (korytarz do sal 2. i 3.). Grupa fotgraficzna zaprezentowała natomiast (skromną na razie) zajawkę Wielkiej Wystawy, na którą trzeba jednak jeszcze trochę poczekać.

Na koniec rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe (płyty dvd z filmami reklamowymi) oraz nierzeczowe (bezpłatne zaproszenia na wieczory festiwalowe Miasta Krótkich Filmów) i... poszliśmy do domu? Nie. Przecież za kilkanaście minut DKF :lol: .

Dziękuję wszystkim za liczny udział (w porywach do siedemdziesięciu osób, w sumie ponad sto) i zapraszam na kolejne eventy WSR.

ODPOWIEDZ