Podsumowanie konkursu
REKLAMA PRASOWA ROKU 2006
zgłoszone reklamy: 65 projektów
zgłaszający: 18 osób (każda osoba zgłosiła od 1 do 13 projektów) - bardzo Wam wszystkim dziękuję, bez Was ten konkurs w ogóle nie mógłby mieć miejsca
głosujący: 120 osób (też dziękuję)
(a) w internecie: 14 osób
(b) w grupach zaocznych: 60 osób
(c) w grupach dziennych: 46 osób
nagrody: wszystkie osoby, które zgłosiły przynajmniej jedną reklamę spośród opublikowanych w tym poście (a publikuję tu pierwsze piątki z każdego z trzech głosowań) otrzymują oceny celujące z przedmiotu Reklama Prasowa (z działu Aspekty graficzne i kreatywne RP) i są zwolnione z tej częsci egzaminu końcowego, która dotyczy kwestii graficznych i kreatywnych RP. Szczególnie serdecznie gratuluję Urszuli Golnik (SR I), która wyszukała (we Wprost) Reklamę Prasową Roku 2006. A Ola Szczawińska (SG II), która jako jedyna wśród nagrodzonych uczy się na II roku, otrzyma nagrodę w postaci albumowej bądź podwyższę jej (+1) ocenę ostateczną z przedmiotu Projektowanie Reklam Prasowych (wg jej decyzji).
Wyniki głosowania internetowego
miejsce 10. reklamy #1, #7, #10, #13, #19, #40, #41, #49, #52, #53, #58, #63
(wszystkie po 1 głosie)
miejsca 7-9. reklamy #2, #34, #37
(wszystkie po 2 głosy)
miejsca 3-6. reklamy #3, #14, #27, #55
(wszystkie po 3 głosy)
miejsce 2. reklama #31
(4 głosy)
miejsce 1. reklama #29
(7 głosów)
Wyniki głosowania w grupach zaocznych
miejsca 7-10. reklamy #6, #10, #21, #63
(wszystkie po 6 głosów)
miejsca 5-6. reklamy #16/17, #55
(obie po 8 głosów)
miejsce 4. reklama #19
(9 głosów)
miejsce 3. reklama #4
(10 głosów)
miejsce 2. reklama #5
(11 głosów)
miejsce 1. reklama #37
(16 głosów!)
Wyniki głosowania w grupach dziennych
miejsca 7-10. reklamy #16/17, #19, #27, #65
(wszystkie po 5 głosów)
miejsca 3-6. reklamy #4, #7, #21, #31
(wszystkie po 6 głosów)
miejsce 2. reklama #28
(7 głosów)
miejsce 1. reklama #37
(14 głosów!)
Wyniki ostateczne
miejsca 8-10. reklamy #7, #16/17, #21
(wszystkie po 12 głosów)
miejsce 7. reklama # 55
(13 głosów)
miejsce 6. Reklama #29
(14 głosów)
miejsca 3-5. reklama #5, reklama #19, reklama #31 (wszystkie po 15 głosów)
miejsce 2. reklama #4 (16 głosów)
Vice
Reklama Prasowa Roku 2006
miejsce 1. reklama #37 (32 głosy!)
Reklama Prasowa Roku 2006
Reklamodawca: W. Kruk S.A.
Medium: Wprost nr 48/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Urszula Golnik SR I
Uzasadnienie: Jest to reklama pierścionka zaręczynowego "Jedyny". Bardzo dobrze zauważalny przekaz. Ciekawy pomysł graficzny. Na czarnym tle duży pierścionek z białego złota - bardzo dobrze widoczny. Czarny kolor tła podkreśla to, że produkt jest elegancki, luksusowy. Zamiast brylantu w sześcioramiennej koronie siedzi skulona, naga kobieta, której wzrok skierowany jest na czytelnika. Pierścionek nazywa się "Jedyny", bo (a) jest "jedyna" taka okazja, (b) jest przeznaczony dla tej "jedynej" kobiety, która jest jak brylant w koronie tego pierścionka - cenna, piękna, delikatna, nieskazitelna...
Konkurs Reklama Prasowa Roku 2006 uważam za zakończony.
Zapraszam do kolejnej edycji RP "07 zgłoś się".