Reklamowe mądrosci
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Bardzo kiepsko napisane, naprawdę!
Tym razem będzie to reklamowa "mądrość".
"Reklama jest to nic innego jak scena, w której biorą udział ludzie, niekiedy również zwierzęta. Ma ona na celu pokazanie danego artykułu od jogurtu i wody mineralnej po telefon komórkowy i samochód w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, zazwyczaj bardzo dobrze ubrani, doskonale się wysławiają. Po prostu idealni i nieskazitelni ludzie. Używając reklamowanego przez siebie produktu stają się lepsi niż inni „szarzy użytkownicy” równoległych produktów innej marki."
Źródło? www.ściąga.pl
"Reklama jest to nic innego jak scena, w której biorą udział ludzie, niekiedy również zwierzęta. Ma ona na celu pokazanie danego artykułu od jogurtu i wody mineralnej po telefon komórkowy i samochód w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, zazwyczaj bardzo dobrze ubrani, doskonale się wysławiają. Po prostu idealni i nieskazitelni ludzie. Używając reklamowanego przez siebie produktu stają się lepsi niż inni „szarzy użytkownicy” równoległych produktów innej marki."
Źródło? www.ściąga.pl
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Librecista Moniuszki o reklamie
Wiecie, co jest reklama?... Jest to pył, co wlata
Spod pióra dziennikarza pod powieki świata.
Jan Chęciński*
*Jan Chęciński (1826-1874) - działacz teatru, wraz z H. Modrzejewską i S. Muchanowem zapoczątkował reformę repertuaru i stylu gry, autor librett do niektórych oper Stanisława Moniuszki.
Spod pióra dziennikarza pod powieki świata.
Jan Chęciński*
*Jan Chęciński (1826-1874) - działacz teatru, wraz z H. Modrzejewską i S. Muchanowem zapoczątkował reformę repertuaru i stylu gry, autor librett do niektórych oper Stanisława Moniuszki.
-
- Loża WSR
- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Madrosci teraz moze troche bardziej kontrowersyjne z racji autorow przemyslen. Ale coz zyjemy w dziwnych czasach. I dlatego warto miec oczy szeroko otwarte i swiadomosc ze takie slowa nadal znajduja zastosowanie takze w reklamie i marketingu politycznym.
Pierwszych zadaniem propagandy jest pozyskanie ludzi dla organizacji, pierwszym zadaniem organizacji zaś - pozyskanie ludzi dla prowadzenia propagandy (Adolf Hitler)
Istota propagandy polega na tym , aby zdobyc ludzi dla jakies idei, zwiazac ich z nia tak gleboko, tak mocno, aby ostatecznie stali sie jej niewolnikami i nie potrafili sie od niej uwolnic (Joseph Goebbels)
Wiecej o propagandzie 3. Rzeszy (m.in ciekawy fragment o strategii propagandowej Goebbelsa w Berlinie) mozna przeczytac w aneksie do ksiazki wydanej przez Wydawnictwo Uniwerstytetu Wroclawskiego "Teoria i praktyka propagandy"
Pierwszych zadaniem propagandy jest pozyskanie ludzi dla organizacji, pierwszym zadaniem organizacji zaś - pozyskanie ludzi dla prowadzenia propagandy (Adolf Hitler)
Istota propagandy polega na tym , aby zdobyc ludzi dla jakies idei, zwiazac ich z nia tak gleboko, tak mocno, aby ostatecznie stali sie jej niewolnikami i nie potrafili sie od niej uwolnic (Joseph Goebbels)
Wiecej o propagandzie 3. Rzeszy (m.in ciekawy fragment o strategii propagandowej Goebbelsa w Berlinie) mozna przeczytac w aneksie do ksiazki wydanej przez Wydawnictwo Uniwerstytetu Wroclawskiego "Teoria i praktyka propagandy"