Brief Kreatywny? :/

Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
woohoohoo
Nowy(a)
Posty: 2
Rejestracja: 19 sty (śr) 2005, 01:00:00

Brief Kreatywny? :/

Post autor: woohoohoo » 19 sty (śr) 2005, 14:17:31

Witam po raz pierwszy!

Chyba dobrze trafilem z moim zapytaniem :)
Chcialbym dowiedziec sie z czego powinien skladac sie dobry brief kreatywny. Nie bardzo sie orientuje, a nie chce czegos pominac ani napisac za duzo. Wipiszecie mi jakas krotka recepte? :)

RafMak
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 224
Rejestracja: 21 sie (sob) 2004, 02:00:00

Post autor: RafMak » 19 sty (śr) 2005, 22:35:25

Poczekaj moze ktos sie odezwie kiedys :P a tak na marginesie to moze masz dostep do forum naukowego tam jest opisane wszystko.

kajka
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 101
Rejestracja: 01 wrz (śr) 2004, 02:00:00

Post autor: kajka » 20 sty (czw) 2005, 00:20:15

Wejdz na forum naukowe tam znajdziesz coś na ten temat.
Pozdro... :)

aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

brief kreatywny w kampaniach

Post autor: aw » 20 sty (czw) 2005, 01:14:52

wooohooooohooooo a do czego Ci są tak szczegółowe informacje potrzebne?
przeciez masz zapewne notatki, byłeś na zajęciach, wszystko wiesz ;)
jest tyle różnych źródeł, książek wersji briefu kreatywnego, którą wersję mamy Ci przedstawić?

woohoohoo
Nowy(a)
Posty: 2
Rejestracja: 19 sty (śr) 2005, 01:00:00

Post autor: woohoohoo » 20 sty (czw) 2005, 09:14:13

Dzieki :) Mozna powiedziec, ze juz wybrnalem. Serdecznie, ale to bardzo serdecznie Panstwa pozdrawiam! :D

aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

reklama bief kreatywny

Post autor: aw » 20 sty (czw) 2005, 12:55:04

ależ nie krępuj się pytaj o co chcesz - tylko bardziej szczegółowo - generalnie trzymaj sie dwóch zasad
1. w kreatywnym nie moze byc inforamcji, które zdradzają, że juz powstał scenariusz, czyli dokładnych rozwiązań dramaturgicznych np. w 3 ujęciu bohater sika do miski...
2. mają tam byc wszelkie sugestie dotyczące wizualnej i fonicznej sfery wynikające z identyfikacyjnej tradycji firmy i załozeń ten konkretnej kampanii

ODPOWIEDZ