O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
annas55
- Początkujący(a)

- Posty: 80
- Rejestracja: 17 lip (pn) 2006, 02:00:00
Post
autor: annas55 » 19 paź (czw) 2006, 22:38:28
Chciałabym zapytać czy na 1 poziom wyżej można przejść bez dodatkowych problemów, itd???
czy wykładowca musi nas przyjąć na zajęcia jeżeli będziemy chcieli uczestniczyć w poziomie o 1 wyższym, od tego który wyszedł w teście???
niech mi ktoś dobry napisze...

-
Martha
- Ekspert

- Posty: 1880
- Rejestracja: 17 lut (pt) 2006, 01:00:00
Post
autor: Martha » 19 paź (czw) 2006, 22:39:39
z tego co pamietam to wynik testu byl dla nas, a gdzie dalej idziemy to juz nasza sprawa....
-
s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR

- Posty: 12702
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Post
autor: s_wojtkowski » 19 paź (czw) 2006, 22:56:08
annas55 pisze:Chciałabym zapytać czy na 1 poziom wyżej można przejść bez dodatkowych problemów...
Martha pisze:z tego co pamietam to wynik testu byl dla nas, a gdzie dalej idziemy to juz nasza sprawa....
Wynik z testu jest obowiązujący w tym sensie, że wpływa na konieczność zapisania się na wskazany w wynikach testu poziom zajęć z angielskiego, ale... o jeden poziom wyżej lub o jeden poziom niżej można zapisać się bez konsultacji z Pawłem Białkiem, a powodem może być Wasze subiektywne poczucie lepszej lub gorszej znajomości angielskiego (niż to wypadło w teście) albo po prostu wygodniejszy układ planu zajęć.
Natomiast zmiana poziomu o więcej niż jeden (wszystko jedno - w górę czy w dół) wymaga rozmowy z Pawłem i wiążę się z koniecznością podania ważnego powodu takiej decyzji.
Nie chcemy, żeby ktokolwiek udawał, że uczy się angielskego i rozwija swoje umiejętności w tym zakresie, ale żeby faktycznie to robił, tj. uczył się i rozwijał. Stąd te restrykcje. Angielski nie jest najważniejszym przedmiotem w naszej szkole, ale traktujemy jego naukę poważnie. Wszak to właśnie ten język jest "ojczystym" i "naturalnym" językiem reklamy!