SOS
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Nowy(a)
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 cze (wt) 2004, 02:00:00
SOS
Taa, a ja znow zakladam topyk. Mam nadzieje, ze jeszcze o tym nie bylo. O tym, to znaczy o spocie telewizyjnym (chyba tak to sie nazywa?) SOS Wioski Dzieciece w Polsce. Musze wyrazic moje zdumienie, ze ktos wpadl i co najwazniejsze cudnie wykonal taki pomysl. Na razie widzialem go bodaj dwa razy, musze przyznac, ze jeszcze sie nie spotkalem w naszej TV z czyms rownie zrecznie wykonanym.
Jest moze jakies miejsce w Internecie, gdzie mozna sie dowiedziec jaka firma zrobila dana reklame czy moze takie informacje sa zazwyczaj jakos zatajane?
Jest moze jakies miejsce w Internecie, gdzie mozna sie dowiedziec jaka firma zrobila dana reklame czy moze takie informacje sa zazwyczaj jakos zatajane?
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
podstawową zasadą każdej agencji powinno być dbanie o interes klienta, nie eksponuje się więc przy pkazji kampanii marki agencji bo to nie ona ma odnieść korzyść a nawet może to zaszkodzić klientowi, wyjątkami są sytuacje, gdy nazwa agencji umieszczana obok nazwy klieneta, w różnych kontekstach (np. publicity), w trakcie trwania kampanii, może temu pierwszemu przynieść dodatkową korzyść;
są dwie metody na uzyskanie takich informacji:
1. najprościej zadzwonić do SOS-u i spytać
2. być w tzw. "środowisku" i wiedzieć co w trawie piszczy
powodzenia
są dwie metody na uzyskanie takich informacji:
1. najprościej zadzwonić do SOS-u i spytać
2. być w tzw. "środowisku" i wiedzieć co w trawie piszczy
powodzenia

-
- Nowy(a)
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 cze (wt) 2004, 02:00:00
Oczywiste jest, ze w samej reklamie nie bedzie podana nazwa firmy, ktora ja stworzyla. Chodzi mi o jakies miejsce w sieci, gdzie moza o takich sprawach poczytac. Ech, zanim napisalem poprzednia wiadomosc, zapomnialem sprawdzic wirtualnemedia.pl, tam jest sporo nowinek na temat mediow.
Poza tym, na przyklad taki Platige Image ma na swojej stronie aktualne projekty, ktore mozna nawet sciagnac w .mpg. Pewnie i tak najpewniejszym zrodlem informacji jest towarzycho... moze kiedys sie wkrece
Poza tym, na przyklad taki Platige Image ma na swojej stronie aktualne projekty, ktore mozna nawet sciagnac w .mpg. Pewnie i tak najpewniejszym zrodlem informacji jest towarzycho... moze kiedys sie wkrece

-
- Loża WSR
- Posty: 7525
- Rejestracja: 14 cze (sob) 2003, 02:00:00
Ciekawostka. Jak chcecie sobie zobaczyc "podpisany" spot wlaczcie rosyjski kanal NTW Int. Na poczatku myslalem ze to jakies takies hebrajskie szlaczki zeby w Izraelu nie tylko Rosjanie ale i autochtony rozumieli. A tu zaraz widze McCann-Erickson, Leo Burnett,Saatchi&Saatchi. Nie byly to jakis program typu 'zakazane, najsmieszniejsze itd reklamy' tylko po prostu najzwyklejszy reklamnyj pauz. Pozniej konczyl sie blok reklam izraelskich ....i zaczynal lotewski i wszystko wracalo do normy. Napisow juz nie bylo. Czego to rosyjski czlowiek nie wymysli. Wot tiechnologija 

-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
chodziło mi o wszelkie kojazenie agencji z marką klienta, poprzez udostepnianie szerokiej opinii info., ze to własnie ta konkretna ja zrealizowala - a nie o umieszczanie wew. spotu;
co by ludek powiedzial, gdyby sie dowiedzial, ze np. Monarowi, czy Ochojskiej, kampanie robila jakas sieciówka i to komercyjnie;
zdazaja sie tez przypadki, ze agencje rekoma i nogami bronia sie przed ujawnianiem swojego autorstwa, np. dlatego, ze równoczesnie pracuja dla konkurencji - znam taki przypadek; to oczywiscie jest łamanie kodeksu reklamy /z nieliczymi wyjątkami zgody obu klientów/ ale czy wszystkich to powstrzymuje?
co by ludek powiedzial, gdyby sie dowiedzial, ze np. Monarowi, czy Ochojskiej, kampanie robila jakas sieciówka i to komercyjnie;
zdazaja sie tez przypadki, ze agencje rekoma i nogami bronia sie przed ujawnianiem swojego autorstwa, np. dlatego, ze równoczesnie pracuja dla konkurencji - znam taki przypadek; to oczywiscie jest łamanie kodeksu reklamy /z nieliczymi wyjątkami zgody obu klientów/ ale czy wszystkich to powstrzymuje?